Son kullanma tarihi geçmiş, bayatlamış bir tarayıcı kullanıyorsanız. Mercedes kullanmak yerine tosbaya binmek gibi... Websiteleri düzgün görüntüleyemiyorsanız eh, bi zahmet tarayıcınızı güncelleyiniz. Modern Web standartlarını karşılayan bir tarayıcı alternatifine göz atın.
lazer çok iyi aslında ama kısa sürede bitebilecekken çoğu yer düşük derecelerde yapıp süreyi uzatıyolar (herşey daha çok para için tabi) benim arkadaşım 3 yıldır yüzüne gidiyo tamam azaldı ama bitmedi… o kadar uzun süre cilde bu ışınların verilmesi de çok da iyi bişey gibi gelmiyor bana uzun vade de neler olur bilinmez… nihayetinde herşeyin azı karar çoğu zarar
lazer çok iyi aslında ama kısa sürede bitebilecekken çoğu yer düşük derecelerde yapıp süreyi uzatıyolar (herşey daha çok para için tabi) benim arkadaşım 3 yıldır yüzüne gidiyo tamam azaldı ama bitmedi… o kadar uzun süre cilde bu ışınların verilmesi de çok da iyi bişey gibi gelmiyor bana uzun vade de neler olur bilinmez… nihayetinde herşeyin azı karar çoğu zarar