• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

lekelenme

Ayysssko

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
31 Ekim 2023
Mesajlar
2.160
Emoji Skoru
794
Puanlar
53
Yaş
26
Kızlar merhaba. Şu an 6 aylık bir kızım var. Sezaryen doğum yaptım. Kızım emmedi ve 2 aylıkken falan regl olmaya başladım. Yani 4 aydır düzenli regl oluyorum. 28 günde bir olurum hep. Önceden de öyleydi. En son adetimin üstünden 17 gün geçti ve bugün belimde hafif bir ağrıyla beraber lekelenmem olmaya başladı. Peçeteye sildikçe geliyor 2 3 saattir açık kırmızı renkte yoğun değil. Böyle bir durumu daha önce bir kere yaşadım o da hamile kaldığım ay sanırım yerleşme kanaması olarak yaşadım. Şu an umuyorum ki böyle bir sebepten olmasın :D Yumurtlama kanaması olabiliyor yazıyor internette hiç yaşayanınız oldu mu
 
Back