- Katılım
- 13 Nisan 2024
- Mesajlar
- 125
- Emoji Skoru
- 25
- Puanlar
- 13
- Yaş
- 26
- Konu Sahibi handeegrbz
-
- #41
Kandaki veya idrardaki enfeksiyon değerleri nasılBogazımda ensemde kasıklarımda koltuk altı her yerde varlar yoruldum artık kaşınıyorum bazı geceler terlıyorum zayıfım stres dıyorlar rekâtın dıyorlar esımde ailemde neden yok herkeste normalse 3-4 yıldır geçmiyorlar sol bacağımdan 1 ay önce amelıyat oldum kasıgıma 3-4 tane daha çıktı kafayı yıyecegım kızlar ameliyatlı dizimin üstünde de çıktı perşembe gıdecegız doktora üstüne o zaman basmam serbest çünkü sürekli vücudumla uğraşıyorum Neden bu kadar şişiyor doktorların tek dedıgı savunuyor tamam da enfeksiyon yok neyı savunup şişip inmiyorlar ?
Yeni evliyim idrar enfeksyonu arada oluyor kullanıyorum ılac gecıyor doktor evlılerde sık olur diyor rahmıme falan bakıldı temiz kanda enfeksyon 0.2 yanı hıc yok denilecek kadarKandaki veya idrardaki enfeksiyon değerleri nasıl
İdrar yolu için sık sık antibiyotik yerine cranberry (turnayemişi) meyvesinin takviyesini al derim araştır bak idrar yolu için birebir rahat edersinYeni evliyim idrar enfeksyonu arada oluyor kullanıyorum ılac gecıyor doktor evlılerde sık olur diyor rahmıme falan bakıldı temiz kanda enfeksyon 0.2 yanı hıc yok denilecek kadar
Evet doktor da söyledi kullandım bı ara rahat ettim suyu az ıctıgım gun hemen başlıyor 2-3 lıtre ıcınce yokİdrar yolu için sık sık antibiyotik yerine cranberry (turnayemişi) meyvesinin takviyesini al derim araştır bak idrar yolu için birebir rahat edersin
Bi kere yakalanınca en ufak şeyde tekrar ediyo annemde öyle az su içsin ayaklarını üşütsün başlıyoEvet doktor da söyledi kullandım bı ara rahat ettim suyu az ıctıgım gun hemen başlıyor 2-3 lıtre ıcınce yok
Doktor da öyle dedi kronik dedi bı de ben henüz 24 yasındayımBi kere yakalanınca en ufak şeyde tekrar ediyo annemde öyle az su içsin ayaklarını üşütsün başlıyo
evet kronik hale geliyormuşBi kere yakalanınca en ufak şeyde tekrar ediyo annemde öyle az su içsin ayaklarını üşütsün başlıyo
biyopsi oldunuz mu acabaKızlar çok geçmiş aradan yinede sormak istedim koltuk altında lenf bezi şişdi 6 aydr var hiç geçmiyor hpv aşısı oldum öyle farkettim reaktif diyorlar 2 defa antibiyotik kullandım hiç değişmedi küçülüp büyüyor doktr lar kimi önemsiz kimi takip diyor biride büyürse biyopsi dedi lütfen birileri bişy yazsın çok taktım kafaya deliricem artk