benim gibi olan biri varsa lütfen başından geçenleri yazabilir mi çok korkuyorum. Benim bundan 5 ay önce durup dururken kasığımda ani ve geçmeyen bi ağrı başladı lenf nodumun şiştiğini öğrendim 2 cm civarıydı bu bölgede enfeksiyon olduğunda olur bu dedi doktor ve bi kaç gün içinde o bacağımda Zona yaraları çıktı o kadar çok ağrım vardı ki uzun bi süre yürüyemedim antiviral ilaçlar kullandım yaralarım geçti ama sinir ağrısı uzun sürer demişlerdi kasığımdaki lenfin şiş olduğu yer asla geçmiyordu bende sinir ağrısına bağlıyordum bu süreç devam ederken 1 ay içinde kol altımda aynı ağrı başladı onun içinde zonaya bağladı tüm doktorlar birazda psikolojik olduğunu söylediler neyse ben ha geçti ha geçicek derken 4 ay sonra dudağımda uçuk gibi minicik bir yara çıktı ve 1 2 gün içinde ağzımın içine aft ve diş eti iltihabı olarak yayıldı ve aniden boğazımda dışarıdan acımaya başladı tıpkı kasığımdaki ve kolaltımdaki ağrı ile aynıydı hemen Kbb ve diş doktoruna gittik oradaki lenflerimde 2 cm civarı büyümüştü ama dışarıdan tek bir büyük şişlik şeklinde görünmüyordu bunun üzerine beni dahiliyeye yönlendirdiler dahiliye lenfler için tüm olması gereken yerlere ultrason ile baktırdı ve kasık kolaltı boyun iki taraflı olmak üzere lenflerim büyümüştü hepsi 2 cm kadardı ve çok acıyorlardı reaktif lenf nodu olduğunu söylediler ve yinede hematoloji bölümüNe alan açtılar oradaki doktorda sonuçlara bakıp el ile muayene etti ve reaktif bunlar enfeksiyona bağlı sen 2 ay sonra kontrole gel dedi ve bu arada kan tahlillerimde bi enfeksiyon çıkmıyor hatta enfeksiyon bölümünde gittim detaylı kan tahlili aldılar temiz çıktı. Neyse şuan 2. Aya yaklaştım bazen gece terlemelerim oluyor aklerimde bölge bölge ıslaklık oluyor o zaman ama her akşam olmuyor. Kilo hiç vermedim hatta bu süreçte kilo bile aldım biraz. Doktorlarında kafası karıştı gibi bu arada ağrılarım hiç geçmiyor bu lenflerin acısı çok canımı yakıyor bazen müsade ederseler hayatıma bakabiliyorum onun haricinde sürekli olarak ağlıyorum kansermi oldum diye çok korkuyorum bi kaç gün sonra tekrar ultrason çekecekler ve hematolojiye gideceğim yine. Benim gibi benzer bir durum yaşayan varmı başından geçen varsa eğer yardımınıza muhtacım ne duysam yapmaya çalışıyorum yeterki iyi gelsin diye Allah rızası için bu yazıyı gören ve bilgisi olanlar yardımcı olsun. Herkesede çok geçmiş olsun Rabbim bekleyen herkese acil şifalar versin acı çekmek çok zormuş