• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.
Hiç bitmedi :ıslık:14 haftalık hamileyim rahim büyüdüğü için hala sürüyor
Merhaba ben de 7. haftadayım, iki gündür çok hafif kahverengimsi akıntım oluyor, siz de yaşadınız mı acaba? Bir sorun olur mu, endişeliyim.
 
Merhaba ben de 7. haftadayım, iki gündür çok hafif kahverengimsi akıntım oluyor, siz de yaşadınız mı acaba? Bir sorun olur mu, endişeliyim.
Bende hiç akıntı olmadı ama tam bebeğin tutunduğu zamanlar bir doktora gidin vakit kaybetmeden bunu önlemek için ilaç kullanmanız gerekebilir ve istirahat edin
 
Akıntı bende hala devam :KK66: ıslaklık hissediorum idrardn sonra afedersin ama peçete sarı oluo yani offfff anlamıyorum artık bişey vallahi :KK43:

ben bir de adet olacakmisim gibi hissediyorum bayadir ara ara. Normalde adete yakin belim agrisa, ertesi gun olurum adet:deli:
 
ben bir de adet olacakmisim gibi hissediyorum bayadir ara ara. Normalde adete yakin belim agrisa, ertesi gun olurum adet:deli:
İşte benmde tek tesellim o adetten birgün önce yada adet sırasında başlardı kasık ağrım ben 6 şubata kadar beklicem çünkü bnm bzen gecikmeli gelio
 
yaa hadi bakalim insallah:)
Zor yürüdüm bugün sağ kalça üstüme öle bir sancı vurduki anlatamam şuan zor oturuorm Allahım inşallah bebektendr ya :(
Test aldım dayanamadım eve geçince yapmayı düşünüyorm ama sabah ki idrarda dahamı net sonuç çıkıo
 
Zor yürüdüm bugün sağ kalça üstüme öle bir sancı vurduki anlatamam şuan zor oturuorm Allahım inşallah bebektendr ya :KK43:
Test aldım dayanamadım eve geçince yapmayı düşünüyorm ama sabah ki idrarda dahamı net sonuç çıkıo

tinacim sabah uyaninca yap testi. İnsallah bebektendir. Benimde su an tam adet oncesinde yasadigim tarzda bel agrim var. Ve kasik agrim da ara ara ben burdayim hala diyor. Benim adet oncesi sadece bel agrim olur. Bazen de gogus dolgunlugu. O kadar. :hasta: Yani sana soyle anlatayim, bi kez sag kasigim agridi bu yasima kadar onda da apandisit ameliyati olmak zorunda kaldim:KK30:
 
tinacim sabah uyaninca yap testi. İnsallah bebektendir. Benimde su an tam adet oncesinde yasadigim tarzda bel agrim var. Ve kasik agrim da ara ara ben burdayim hala diyor. Benim adet oncesi sadece bel agrim olur. Bazen de gogus dolgunlugu. O kadar. :hasta: Yani sana soyle anlatayim, bi kez sag kasigim agridi bu yasima kadar onda da apandisit ameliyati olmak zorunda kaldim:KK30:
Senin var dimi daha
 
@Vera6332 belirtilerimi burda yazmistim veracim:KK73: bakmak istersen bilgine.
 
Ama tabi biraz one gelir mi, biraz ileri gider mi bilmiyorum.
Test bozuk çıktı :duduk: yani ilk çizgi çok kısa yarım ikinci çizgide kırmızılık var hatta dünki bozuk test bugün çift çizgi olmuş gayet belirgin şekilde Allahım kafayı yicem ya offffff:KK43::KK61::mad:
 
Evet ya bukadarda olmaz dedim yani yarın birtane daha alıcam keşke 2 tane alsaydım bugün ya :kızgın:
 
Merhaba. Tecrubeli arkadaslarin deneyimlerine ihtiyacim var.:cry:

Bu ay sol kasik agrim var yaklasik 14 gundur, bata da 3-4 gun var. Normalde kasik agrim nerdeyse hic olmaz. Son iki uc gundur, arada aci olusuyor ve yatarken pozisyon degistirtiyor.:KK42: (Bu konu beni endiselendiriyor ama adetim geciksin oyle gideyim doktora diye dusunuyorum.)

Bunun disinda da son bir haftadir beyaz akintim sariya dondu ve bu sari yumurta kivamindaki akintimin gun gectikce miktari da artiyor.:KK57:

Tum bunlarin disinda adetime yakin goguslerimin genelinde siskinlik ve agri olusur gecerdi, simdi sadece uc kisimlarinda aci var.:KK17:

Kendimi dinlemek degil ama bu bahsettiklerim, psikolojik degil yani. Sadece farkindalik.

Bu tarz seyler yasayanlar var miydi aranizda? Gebelik belirtisi olabilir mi bunlar?

:KK31:
Kuzum benimde kasık ağrım tek taraflıydı benimde sağ taraftaydı yani evet olabilir. Göğüs konusunda kaşıntı, ucunda yanma ve aşırı hassasiyet varsa evet şüphelenmelisin. Birde şişti mi göğüslerin? Aynada bakınca büyüme hissediyor musun? Birde annem bana demişti ki karnını içine çekmeye çalış eğer iyice çekebiliyosan hamile değilsin ama bir yerden sonra çekemiyorsan bir ağırlık hissediyorsan hamilesindir. Bende öyle olmuştu. Bir dene istersen kuzumm
 
Kuzum benimde kasık ağrım tek taraflıydı benimde sağ taraftaydı yani evet olabilir. Göğüs konusunda kaşıntı, ucunda yanma ve aşırı hassasiyet varsa evet şüphelenmelisin. Birde şişti mi göğüslerin? Aynada bakınca büyüme hissediyor musun? Birde annem bana demişti ki karnını içine çekmeye çalış eğer iyice çekebiliyosan hamile değilsin ama bir yerden sonra çekemiyorsan bir ağırlık hissediyorsan hamilesindir. Bende öyle olmuştu. Bir dene istersen kuzumm

Cok sisme yok, normalde adet oncesinde olabiliyordu bazen. Ama bu sefer sadece uçlar aciyor. Ve kasik agrisi hic yasamam ben, bu sefer gecmiyor kasik agrim ondan tereddutteyim. Karin cekme olayi iyiymis ama normalde nereye kadar cekebiliyordum acaba:KK48:
 
Cok sisme yok, normalde adet oncesinde olabiliyordu bazen. Ama bu sefer sadece uçlar aciyor. Ve kasik agrisi hic yasamam ben, bu sefer gecmiyor kasik agrim ondan tereddutteyim. Karin cekme olayi iyiymis ama normalde nereye kadar cekebiliyordum acaba:KK48:
Canım testi yapalı 1 saat oldu ve 2.çizgi çok silik çıkmış ilk çizgide gayet normal
 
Back
X