lütfen fikir verin bana

asdfgh789

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
21 Eylül 2008
789
2
konu acmıstım belki biliyorsunuzdur ama gene anlatıyım adetim 4 -5 gün gecikti ve birkez korunmadan beraber olmustuk bugün test yaptım ve pozitif cıktı cok sasırdım daha 6 aylık evliyim kayınvalidemlerle birlikte kalıyorum yazın kiraya tasınmayı planlıyorduk yani kendi düzenimiz olsun daha sonra bebek diye ama böyle olunca kafam karıstı ne yapmalıym akıl varin bana lütfensenağlama
 

esen55

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
11 Haziran 2008
121
0
38
bence düşünecek bişey yok tatlım. Tabiki çocuğunu doğurmalısın :)
 

aydirik

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
31 Aralık 2008
169
1
neden kimse yoırum yazmıyor :KK43:((((((((
canım bence öncelikle rahat ol.. bir arkadaşım vardı istemeden hamile kaldı ve eltisinin evinde kalıyordu üstelik o evde mutsuzlardı. ama o asla bebeğini doğurmaktan vazgeçmedi şimdi kızı 13 yaşında:) belki biraz sıkıntı yaşarsın ama bence güçlü ol ve en kısa sürede doktora git.Allah verdiyse bu mucizeyi sana inşallah evini yuvanı kurmanada yardımcı olur..
 

gurcan06

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
8 Aralık 2008
491
4
canım hayırlı olsun bebeğin ünitsizliğe kapılma cok güzel bi haber bu inan :)hiçbişey bebeğinden daha önemli deil
 

hs050505

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
4 Ocak 2009
101
2
37
canim benim hamileligim de hic beklemedigim bir anda geldi. ögrenciyim ve esim turkiyede ben yurtdisindayim.doguma yakin donecegim ve esim sadece ilk 8 haftasina sahitlik edebildi.karnimin sis halini gormedi bile. tabiki zor oluyor ama tekmelerini hissettikce herseyi unutuyorum:)
eger kayinvaliden anlayisli ve hos bir hanimsa ilk aylarinda ayni yerde kalmaniz senin icin daha iyi bile olabilir. umarim yasamazsin ama bulantilar vs zor oluyor tek basina. iyi yonden bak. doguma yakin da kendi evinize gecersiniz bebeginiz orada dunyaya gelir. sonucta daha eylule cok var:))
 

burcuuu

O 62 kg geri gelecek :)
Kayıtlı Üye
26 Ekim 2008
6.227
57
konu acmıstım belki biliyorsunuzdur ama gene anlatıyım adetim 4 -5 gün gecikti ve birkez korunmadan beraber olmustuk bugün test yaptım ve pozitif cıktı cok sasırdım daha 6 aylık evliyim kayınvalidemlerle birlikte kalıyorum yazın kiraya tasınmayı planlıyorduk yani kendi düzenimiz olsun daha sonra bebek diye ama böyle olunca kafam karıstı ne yapmalıym akıl varin bana lütfensenağlama

Tabiiki doğur tatlım,neden çekindiğini anlayamadım...


:nazar:
 

sevtapduzyol

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
24 Kasım 2008
3.070
1
42
canım sana sadece kendimi anlatıcam ondan sonra kararını sen ver ben 10 senelik evliyim ilk başlarda bizde 10 ay kadar korunduk sonra korunmayı bıraktık baktıkki bebeğimiz olmuyor tetkikler tahliller sonradan dr bize eşim neden kesinlikle bebeğimizin olmayacağını söyledi biz bu uğurda çok paralar döktük psikolojik çöküntüleri yazmıyorum buraya zaten ve en son bu sene 2. kez tüp bebek denememizde hamile kaldım çok şükür 3 aylık hamileyim Allah nasip ederse kucağıma 11. yılımda alıcam bence bu güzel olayı sakın erteleme her bebek nasibiyle gelir bence kayınvalidenle hamileyken kal ben çok bulantı yaşamadım ama arkadaşlarımda çok kusan var aksine işine bile yarar birlikte oturmanız çünkü ilk 3 ay uykudan kalkamıyorsun bile zaten bebeğin doğmasına yakında kendi evine geçersin hem bak önünde kocamannn bi 8 ay var neler olur kimbilir bence iyi düşün
 
H

HÜZÜN YAPRAKLARI

Ziyaretçi
canım birde bu tarafından bak olaya sen ayrı eve geçtikten sonra çocuk yapsaydın bakması daha zor olcaktı senin için hele ilk doğumlar daha çok bakım istiyor benimkiler yanımda olmasına rağmen acaba bana kim bakacak korkusu doğuyo içime.evin ayrı olsa her dakika yanında bulunamazlar tabi bebişinin banyosu onu nasıl emzireceğin falan fistan uzayıp gidiyo hele bide ilk zamanlar çok ağlıyolar.neyse ben fazla uzattım galiba canım Allah sağlıkla kucağına versin inşllh........
 

asdfgh789

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
21 Eylül 2008
789
2
yorumlarınız için cok sagolun arkadaslar benim sorunum hem okul olması ayrıca 6 aylık evliyim ne kayınvalidemlerle beraber kaldıgıma cok pişman oldum birde bebek yapıp kendimi cıkmaza atmak istemiyorum ne bileyim kendi düzenim olsun biseyleri rayına oturtup öyle bebeğim olsun istiyorum
 

gurcan06

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
8 Aralık 2008
491
4
yorumlarınız için cok sagolun arkadaslar benim sorunum hem okul olması ayrıca 6 aylık evliyim ne kayınvalidemlerle beraber kaldıgıma cok pişman oldum birde bebek yapıp kendimi cıkmaza atmak istemiyorum ne bileyim kendi düzenim olsun biseyleri rayına oturtup öyle bebeğim olsun istiyorum

ozaman kusura bakma canım kimmsenin dediğine yanaşmıyosun yapmasaydın bak benim bebeğime ikili test sonucumda bebeğimin down sendromlu olma ihtimali cok yüksek cıktı hergünüm azap halinde geciyo sense bulmuşsun bebeği daha da mızmızlanıyosun aldır ozaman bunumu duymak istiyosun
 
Son düzenleme:

nurdan1188

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
17 Aralık 2008
8
0
yorumlarınız için cok sagolun arkadaslar benim sorunum hem okul olması ayrıca 6 aylık evliyim ne kayınvalidemlerle beraber kaldıgıma cok pişman oldum birde bebek yapıp kendimi cıkmaza atmak istemiyorum ne bileyim kendi düzenim olsun biseyleri rayına oturtup öyle bebeğim olsun istiyorum

yani şimdi sen bebeğini mi aldıracaksın. Aman allahım. Sakın yapma böyle birşey. Bak sana ne söyleyeyim. Inan bebeğin sana şans ve uğur getirecek yanında bereket bolluk getirecek. Bu bir sınav. Eğer bir hata yaparsan belki de bunun bedelini diğer çocuğunda ödersin. Içinde allah korkusu varsa bebeğini doğur. O sana allahın bi lutfu hediyesi. Belki ilerde çocuğun olmayaak. Lütfen mantıklı ol. Anne olmak demek sadece doğurmak değildir. Annelik evladı için ailesi için sabır gerektirir, fedakarlık gerektirir. Bunları düşün ve sakın yanlış yapma. Ve şunu söyle kendine; allah büyük gün doğmadan neler doğar. Her işte bir hayır vardır. çok öpüyorum sana ailenle mutlu bir hayat diliyorum...
 
H

HCRN

Ziyaretçi
tatlım bende 6 aylık ewliyim we 11 haftalık hamileim..ayrıca senin gibi bende şuan kayınvalidemde kalıorum kısmetse ben martta kendi ewimi yapıcam..bizimkiside kazayla oldu denilebilir..ama bence bunu aldırmayı düşünme bile güzelim.o sana allahın bi emaneti,hediyesi die düşün..hem o kadar bebeğinin olmasını isteyipte bebek sahibi olamayanlar war..bence iyi düşün derim yanlış bir karar werme canımm.......
 

AskKirintisi

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
17 Eylül 2007
4.816
29
Arkadaşlar zaten arkadaşımız bebeğimi aldırayımmı diye sormamış ki, aldıramazda zaten kıyamaz yavrusuna, o şuan şokda ve geleceğe dair planları varken herşeyin altüst olmasına şaşkın o kadar. Aynı şeyleri bende yaşamıştım ama aklımın ucundan geçmedi aldırmak.
Arkadaşım bu gerçeği öyle yada böyle kabulleneceksin ve inan hareketlerini hissedince o planlarını gözün görmeyecek, artık hayatındaki odak noktan bebeğin olacak.
Kayınvalidenle yaşaman hem avantaj hem dezavataj ama illede çıkmak istiyorum diyorsan 7. aya varmadan taşınman olur.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2716 gün geçti.