- Katılım
- 30 Nisan 2020
- Mesajlar
- 43
- Emoji Skoru
- 7
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 25
- Konu Sahibi Papatya 939
- #1
Folbiol kullanıyorum 4 gündür , mide bulantim var 18 gün gecikme var sol ve sag kasigim ağrıyor bazen test yapmıştım 3 gün önce falan tek çizgi çıkmıştı pko var bende