Bende öyleydim ama bak atmadım kendimi yaşıyorum hâlâHayırlı kandiller / aynen ama eğer bunca belirtiden sonra olursam çatıdan atarım kendimizihin bu kadar oyun oynamaz inşallah
Durmak yok yola devamBende öyleydim ama bak atmadım kendimi yaşıyorum hâlâolabiliyor bazen ben içtiğimiz suya yemeğe bile çocuk olma ayetini, fatihayi ,salavat okuyorum ölmek var dönmek yok kafasıyla hücuuuuumm
Valla yalan yok uzun zaman sonra ilk kez bu kadar heyecan yaptımİşte buu
Olabilir gelebilirler de gidebilirler de o kirmizilarin ne yapacağı belli olmuyo bak canları istemedi bana bu ay 2gun uğrayıp gittiler toslamak yok toslamak yokValla yalan yok uzun zaman sonra ilk kez bu kadar heyecan yaptımbirde kirimizilar gelirse sen gör ben nasıl damdan düşer gibi tosluyorum
Evrene güzel mesajlar vermeye devam biz çok kolay Hamiş kalabiliyoruz kalırız kaldıkOlabilir gelebilirler de gidebilirler de o kirmizilarin ne yapacağı belli olmuyo bak canları istemedi bana bu ay 2gun uğrayıp gittiler toslamak yok toslamak yok
Sonuç ne oldu sizin benimde 9 gün var baş dönmesi yaşadım bubgun ara araEvrene güzel mesajlar vermeye devam biz çok kolay Hamiş kalabiliyoruz kalırız kaldık
Sonuç ne oldu sizin benimde 9 gün var baş dönmesi yaşadım bubgun ara ara
Hayırlısı olsun inşallah dikkat et kendineMerhaba 8 aydır deniyoruz bizde.
benimde adetim bittikten 7 gün sonra ilk fotoğraftaki açık kahverengi lekelenme gördüm sonra daha da açıldı rengi.Dün de böyle açık pembe leke geldi.bugün yine kesildi.Sol kasığımda batma ve ağırlık var.Bel ağrısı da oluyor.2 aydık folik asit kullanıyorum.henüz adetime 15 gün var daha.Yumurtlama lekelenmesi diye birşey varmış(hiç görmedim bu zamana kadar) yumurtlamadan dolayı olabilir diye düşünüyorum umarım tam tersi gebelik çıkarAllah hepimize nasip etsin en kısa sürede (fotoğraflar için özür dilerim)