• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Merhaba lütfen testime bakar mısınz

Mucizemi bekliyorum163

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
10 Eylül 2025
Mesajlar
56
Emoji Skoru
8
Puanlar
1
Yaş
23
Merhaba benim en son adet tarihim 1 Ocak 31 ocakta adet sancısı gibi sancım oldu adet oldım sandım 1 şubatta kahverengi akıntım oldu bekledim adet olmayınca 4 şubatta erken gebelik testi yaptım çok silik çıktı hemen sonra kaset test yaptım anından daha belli çıktı Pazartesi gününe randevu aldım kadın doktara heryere uzak olduğum için kanda veremedim daha önce 5 Ay önce kimyasal gebelik yaşadım korkuyorum lütfen yardımcı olur musunuz belirtilerim vardı sanki 2 gündür kayboldu gibi ama arada adet
 

Eklentiler

  • A8179E50-81E6-469E-B4BD-197B75055CDB.webp
    A8179E50-81E6-469E-B4BD-197B75055CDB.webp
    37,3 KB · Görüntüleme: 270
  • 178EEC57-F74C-4C7B-92C0-959CA7730579.webp
    178EEC57-F74C-4C7B-92C0-959CA7730579.webp
    25,4 KB · Görüntüleme: 251
Bence hamilesiniz ama kan da vermek çok önemli 2 günde bir cikan deger önemli ve ovulasyon günlerini mi değerlendirdin merak ettim bilgi verirsen sevinirim 🌹
 
Bence hamilesiniz ama kan da vermek çok önemli 2 günde bir cikan deger önemli ve ovulasyon günlerini mi değerlendirdin merak ettim bilgi verirsen sevinirim 🌹
Bugün betam 274 çıktı sadece akıntıya göre anladım yumurtlamayı aöa değerim düşük gibi yA yumurtlamam tahmini 20 Ocak oldu
 
Ben de yaşadığım kimyasal gebelikten 2 ay sonra hamile kaldım ve çok düşük bir değerle öğrendim. Oğlum 6 yaşında ☺️ Allah sağlıkla tamamına erdirsin inşallah
İnşallah darısı benım başıma ya
 
Kızlar bakar mısınız hamile miyim acaba bel ağrısı baş ağrısı var bide hiçbir şey yemek istemiyorum midem tuhaf 7 gün önce test yaptım tertemiz negatifti bu gece kafam esti bir anlık düşünce ile kalktım yaptım sizce nedir bakınca silik pembe yani kuruma çizgisi falan değil suya tut dedi bir arkadaşım giderse yanlış sonuç vermiştir kalırsa doğru onu da yaptım ince pembe bir çizgi duruyor hala
 

Eklentiler

  • IMG_3299.webp
    IMG_3299.webp
    8,1 KB · Görüntüleme: 64
  • IMG_3292.webp
    IMG_3292.webp
    8 KB · Görüntüleme: 82
Kızlar bakar mısınız hamile miyim acaba bel ağrısı baş ağrısı var bide hiçbir şey yemek istemiyorum midem tuhaf 7 gün önce test yaptım tertemiz negatifti bu gece kafam esti bir anlık düşünce ile kalktım yaptım sizce nedir bakınca silik pembe yani kuruma çizgisi falan değil suya tut dedi bir arkadaşım giderse yanlış sonuç vermiştir kalırsa doğru onu da yaptım ince pembe bir çizgi duruyor hala
Testinizin markası ne acaba
 
Kızlar bakar mısınız hamile miyim acaba bel ağrısı baş ağrısı var bide hiçbir şey yemek istemiyorum midem tuhaf 7 gün önce test yaptım tertemiz negatifti bu gece kafam esti bir anlık düşünce ile kalktım yaptım sizce nedir bakınca silik pembe yani kuruma çizgisi falan değil suya tut dedi bir arkadaşım giderse yanlış sonuç vermiştir kalırsa doğru onu da yaptım ince pembe bir çizgi duruyor hala
Merhaba benimde böyle çıkmıştı şuan 8 haftalık hamileyim
 
Kızlar merhaba, 3 yıldır düzenli olarak doğum kontrol ilacı kullandım korunmak amacıyla. Şu an eşimle çocuk düşünüyoruz ve geçen ay ilaç içmeyi bıraktım. Normalde bugün adet olmam gerekiyordu ama dün başlayan çok açık pembe renkli akıntım oluyor ve hala sökülemedim, bugün test yaptım ve böyle çıktı. Sizce hamile miyimdir ? O kadar ilacın üstüne ilk ayda hamile olabilir miyim acaba ?
 

Eklentiler

  • IMG_6822.webp
    IMG_6822.webp
    15,9 KB · Görüntüleme: 41
  • IMG_6823.webp
    IMG_6823.webp
    9,6 KB · Görüntüleme: 51
Kızlar merhaba, 3 yıldır düzenli olarak doğum kontrol ilacı kullandım korunmak amacıyla. Şu an eşimle çocuk düşünüyoruz ve geçen ay ilaç içmeyi bıraktım. Normalde bugün adet olmam gerekiyordu ama dün başlayan çok açık pembe renkli akıntım oluyor ve hala sökülemedim, bugün test yaptım ve böyle çıktı. Sizce hamile miyimdir ? O kadar ilacın üstüne ilk ayda hamile olabilir miyim acaba ?
Merhaba bence pozitif kan testi vermeniz daha iyi olur
 
Kızlar merhaba, 3 yıldır düzenli olarak doğum kontrol ilacı kullandım korunmak amacıyla. Şu an eşimle çocuk düşünüyoruz ve geçen ay ilaç içmeyi bıraktım. Normalde bugün adet olmam gerekiyordu ama dün başlayan çok açık pembe renkli akıntım oluyor ve hala sökülemedim, bugün test yaptım ve böyle çıktı. Sizce hamile miyimdir ? O kadar ilacın üstüne ilk ayda hamile olabilir miyim acaba ?
Var gibi canım
 
Back
X