Nasıl davranmalıyım anlamadım?

nerimmam

Üye
Kayıtlı Üye
17 Eylül 2015
166
56
34
Merhaba Arkadaşlar ben birkaç aylık yeni evliyim.Aklıma takılan birşey var.Aslında benim açımdan tam olarak bir problem yok ama karşı tarafın problem ettiğini düşünüyorum.Yanlış mı düşünüyorum bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim.Eşimin kuzeni benden 7 yaş büyük bayan ben 28 yaşındayım kendisi de 35 yaşında ailede küçük büyük herkes ona huriş diye hitap ettiği için bende kendisini samimi gördüm bu şekilde kendisine hitap ettim ancak kesinlikle bir saygısızlık maksadım olmadan.Evlilik sonrası sürekli bana aile büyükleri ile haber yollandı abla desin vs diye.Bende birgün aile arasında toplanıldığında huriş sanırım ben sana böyle diyorum diye alınıyomuşun ben sana olan samimiyetimden böyle hitap ediyorum istersen abla da derim dedim.Yok olur mu tabi de vs.Bundan sonra yaşıtlarımız arasında bi sohbette beni durduk yere bozmaya çalıştı.Hiç oralı olmadım lafı kısa kestim tatsızlık olmasın diye konuyu kapadım.Kuzenin annesi ve teyzeleri evimde iki kez misafir ettim ikisine de bahane bulup gelmedi.Sonra büyüğümdür kuzenimin evini görmedim demesin diye telefonla aradım davet ettim çok yoğunum.Haftaya bakarız vs dedi.Bugün tekrar yazdım hangi gün müsaitsen bekliyorum şeklinde mesajımı sabah gördü ama hiç cevap vermedi.Bayramda da büyüklerin evinde karşılaşacağız.Sormak istediğim benim bir hatam mı var ille de abla mı demeliydim kendisi gerek yok demesine rağmen şuanda ona karşı biraz öfkeliyim bayramda nasıl davranacağımı bilemiyorum açıkçası yardımcı olursanız sevinirim.
 

Eses07

Ne mutlu Türküm diyene!
Kayıtlı Üye
24 Kasım 2013
79.389
57.396
Abla de ne olacak. .
Böyle şeylere takılır bazısı. .
Benim için hiç önemi yok. .
 

Yawrukush

....*4. TAKIM*....
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
20 Eylül 2012
21.768
87.831
Demekki icten ice dert etmis bunu.
Bayramda saygida kusur etmeden ve bence abla diyerek hitap edin.
 


nerimmam

Üye
Kayıtlı Üye
17 Eylül 2015
166
56
34
Abla de ne olacak. .
Böyle şeylere takılır bazısı. .
Benim için hiç önemi yok. .
Diyim problem değil tabi de sordum bunu kendisine takılıyosan bu duruma derim diye kendisi gerek yok herkes bana öyle diyor zaten dedi.Şimdi bunu dedikten sonra tavır yapmasını anlamadım.Hmmm bak ben sana abla dedirtmesini bilirim gibi bişi oldu sanki
 

MissPoine

Guru
Kayıtlı Üye
24 Mayıs 2010
7.751
9.875
Sadece bayramlaş. Bir sıkıntısı varsa kendisi söylesin bence sen sorup totosunu kaldırtma. Artık ısrarla çağırma da bence Ne yani huriş desen ne olur ki? Eşin ne diyor ona kaç yaş var aralarında, ya da seninle yaşıt kuzenleri vs? Genelde abla denilmesinden hoşlanmazlar böylesini ilk kez gördüm. Bir de sormuşsunuz.
 

nerimmam

Üye
Kayıtlı Üye
17 Eylül 2015
166
56
34
Niye bu kadar ısrar ettinizki. Gelmiyorsa kendi bilir. Abla demek zorunda değilsiniz. Ayrıca istersen ablada diyebilirim demişsiniz hala neyin tribinde anlamadım ben
bende bunu anlamadım gerçekten sordum diye düşünüyorum çünkü ben mi hatalıyım acaba diye objektif bi yorum almak istedim
 

Eses07

Ne mutlu Türküm diyene!
Kayıtlı Üye
24 Kasım 2013
79.389
57.396
Diyim problem değil tabi de sordum bunu kendisine takılıyosan bu duruma derim diye kendisi gerek yok herkes bana öyle diyor zaten dedi.Şimdi bunu dedikten sonra tavır yapmasını anlamadım.Hmmm bak ben sana abla dedirtmesini bilirim gibi bişi oldu sanki
Garip biri demek ki. .
Boşver dert etmeye değmez. .
 

niyekine

Her canli ölümü tadacaktir...
Kayıtlı Üye
23 Haziran 2014
1.304
2.305
Davetinizi yapmissiniz artik ısrar etmeyin gelirse gelir.Bundan boyle de abla deyin olsun bitsin.Onlar akraba oldugu icin problem yapmaz ama siz neticede gelinsiniz.Ben de yeni evliyken cocuklari kayinvalideme takilip gulerdi ben gulunce bozulduklarini anladim.Zaten daha sonra kendileri uyardi.Ben de artik kayinvalideme ne espri yaparim ne de cocuklari takilinca gulerim.Insanlar ne kadar samimi olmak istiyorsa o kadar olun.Siz aile oldunuz diye samimi davranmissiniz ama demekki karsi taraf oyle dusunmemis.Hic nazlayip daha cok simartmayin.Bayramdan bayrama mesafenizi ve sayginizi koruyun derim...
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2503 gün geçti.

themis1990

canım oğlum mertim
Kayıtlı Üye
19 Haziran 2012
30.994
38.764
31
Merhaba Arkadaşlar ben birkaç aylık yeni evliyim.Aklıma takılan birşey var.Aslında benim açımdan tam olarak bir problem yok ama karşı tarafın problem ettiğini düşünüyorum.Yanlış mı düşünüyorum bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim.Eşimin kuzeni benden 7 yaş büyük bayan ben 28 yaşındayım kendisi de 35 yaşında ailede küçük büyük herkes ona huriş diye hitap ettiği için bende kendisini samimi gördüm bu şekilde kendisine hitap ettim ancak kesinlikle bir saygısızlık maksadım olmadan.Evlilik sonrası sürekli bana aile büyükleri ile haber yollandı abla desin vs diye.Bende birgün aile arasında toplanıldığında huriş sanırım ben sana böyle diyorum diye alınıyomuşun ben sana olan samimiyetimden böyle hitap ediyorum istersen abla da derim dedim.Yok olur mu tabi de vs.Bundan sonra yaşıtlarımız arasında bi sohbette beni durduk yere bozmaya çalıştı.Hiç oralı olmadım lafı kısa kestim tatsızlık olmasın diye konuyu kapadım.Kuzenin annesi ve teyzeleri evimde iki kez misafir ettim ikisine de bahane bulup gelmedi.Sonra büyüğümdür kuzenimin evini görmedim demesin diye telefonla aradım davet ettim çok yoğunum.Haftaya bakarız vs dedi.Bugün tekrar yazdım hangi gün müsaitsen bekliyorum şeklinde mesajımı sabah gördü ama hiç cevap vermedi.Bayramda da büyüklerin evinde karşılaşacağız.Sormak istediğim benim bir hatam mı var ille de abla mı demeliydim kendisi gerek yok demesine rağmen şuanda ona karşı biraz öfkeliyim bayramda nasıl davranacağımı bilemiyorum açıkçası yardımcı olursanız sevinirim.
huriş abla deseydin :KK53: ikinizin de dediği olurdu
 

nerimmam

Üye
Kayıtlı Üye
17 Eylül 2015
166
56
34
Sadece bayramlaş. Bir sıkıntısı varsa kendisi söylesin bence sen sorup totosunu kaldırtma. Artık ısrarla çağırma da bence Ne yani huriş desen ne olur ki? Eşin ne diyor ona kaç yaş var aralarında, ya da seninle yaşıt kuzenleri vs? Genelde abla denilmesinden hoşlanmazlar böylesini ilk kez gördüm. Bir de sormuşsunuz.
7 yaş var aramızda eşim kardeşi vs abla diyor.Ancak ailenin tüm kadınları benden küçüklerde dahi olmak üzere huriş diyor bende kendimi aileden hissederek öyle söylemeyi alışkanlık edindim.Dış kapının dış mandalı olduğum gerçeğin es geçmişim sanırım :)
 

broker01

Üye
Kayıtlı Üye
27 Şubat 2015
392
241
Amma takintili hurişmiş yaa :) karsilastiginda abla der cok fazla muhattap olmazsin töbe yarabbim yaa cok ezik durma karşisinda.binmesin tepene iyice