- Katılım
- 18 Mayıs 2025
- Mesajlar
- 1.413
- Emoji Skoru
- 1.667
- Puanlar
- 53
- Konu Sahibi Kivircikist
- #1
Kızlar herkese merhaba. Çok stresli zamanlardan geçmiş bir hamile olarak olur da benimle benzer bir şey yaşayan bir anne olursa diye yazmak istedim. Çok araştırıp güvenerek Panaroma firmasına 11+5 te fetal dna yaptırdım ve fetal fraksiyon değerim 4.4 geldi bebekte XYY kromozom anomalisi olduğunu söylediler. Testi tekrar yapma teklifimi reddederek değerin yeterince yüksek olduğunu söylediler. Daha sonra o psikolojiyle 4 hafta amniyosentez yaptırmayı bekledim ve onun sonucunu da yine 4 haftaya yakın bekledim. Tahmin edersiniz ki ömrümüzden ömür gitti ne hamilelikten bi şey anladım ne stressiz bir günüm geçti. Daha sonra gelen sonuca göre çok şükür temiz çıkmıştı bebeğimizde bir sıkıntı yoktu. Ama inanın hala tam anlamıyla atlatmış değilim. Bu süreçte hangi doktora panaromada yaptırdım testi dediysem aa iyi yer aslında pek yanlış sonuç vermez diyerek beni daha da endişelendirdi. Demem o ki firma ne kadar iyi olursa olsun yanlış çıkabiliyor sonuçlar bazen. Benzer bi şey yaşayan olursa lütfen gönlünü ferah tutsun inşallah kimsenin başına gelmez tabi..