• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Ne yapsam acaba?

angelgirl-89

Guru
Kayıtlı Üye
Katılım
28 Ekim 2014
Mesajlar
38
Emoji Skoru
14
Puanlar
288
Yaş
37
Kizlar merhabalar;

Az önce kocamın telefonuna bakarken Twitter ve Facebook üzerinden escort kızlara baktığını gördüm. Bildiğimi anlaması için gördüğüm sayfaları telefonunda açık bıraktım. Uyandığında ne olacak merak ediyorum. Sizce nasıl tepki vermem gerek. İçimden boşanalim demek geliyor.
 
Özellikle aratmış mı? Yoksa internet geçmişinden mi çıkıyor? İnternet geçmişiyse spam reklamlar da olabilir.
 
Reklam olabilir. Kendi özellikle mi aramış?
 
Evet güvenemem artık. Hep kuşkuyla da yaşanmaz ki. İnternetten arama yaptığına göre yapmasa bile niyeti var demek ki.
 
Benimde başıma geldiğine inanamıyorum 😔evliliğimiz de hiç sorun yoktu oysa ki
illaki sorun olması gerekmez..bazıları karda yürür izini belli etmez.

Hic tahmin etmezdim dediğimiz kişiler zaten daha beterini yapmıyor mu
 
Uyandıgında yanında siz de olun bari.Görüp susarsa hepten sinir bozucu olur suçüstü olsun o an ne diyecegini düsünmemis olur.
Eminim sacma bir acıklamasi vardir.Cunku erkekler cok güzel sıvar..
 
Uyandıgında yanında siz de olun bari.Görüp susarsa hepten sinir bozucu olur suçüstü olsun o an ne diyecegini düsünmemis olur.
Eminim sacma bir acıklamasi vardir.Cunku erkekler cok güzel sıvar..
İşin sıkıcı tarafı da şu an annemlerdeyim. Bebeğim olduğu için burada kalıyordum. Ay sonunda evime gidecektim. Tartışmamızı duysunlar da istemem ama eve gidene kadar da içimde tutamam.
 
İşin sıkıcı tarafı da şu an annemlerdeyim. Bebeğim olduğu için burada kalıyordum. Ay sonunda evime gidecektim. Tartışmamızı duysunlar da istemem ama eve gidene kadar da içimde tutamam.
E duysunlar ne olacak? Affetmem diyorsunuz zaten.
 
Bir bahanesi olacaktır kesin ama kabul edilebilir bir yanı yok.
 
İşin sıkıcı tarafı da şu an annemlerdeyim. Bebeğim olduğu için burada kalıyordum. Ay sonunda evime gidecektim. Tartışmamızı duysunlar da istemem ama eve gidene kadar da içimde tutamam.
annenizdeyseniz eşinizin telefonunu elinize alıp nasıl baktınız? özellikle telefonda baktığı sayfayı açıp bıraktım demiştiniz de ?

eş de mi annenizde?
 
Back
X