• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Nişan meselesi gitmeli miyim

Eşim izin alamıyor, ben de rahatsızım inşallah düğüne geleceğiz dersiniz, arar bir tebrik edersiniz daha sonra uygun zamanda da ya düğününe gider ya hediyesini verirsiniz olur biter. Ben nişanı olacak torunun bile siz gelecek misiniz gelmeyecek misiniz diye bu kadar kaygılandığını sanmıyorum. Hayır ölüm olur allah korusun cenazedir vs icap ederse gidilir de nişan bu yani
 
Sizin gitmeniz çok saçma
Eşinizin halasının torunundan bahsediyorsunuz :) ve yeni evlisiniz, eşiniz olmadan ne kadar rahat edebilirsiniz ki
Yani şahsen eşimin ailesiye aram iyi oldğu halde dıdısının dıdısının nişanına gitmem :) ayrıca halası sizin için değil abisi için geldi düğünüzüze.
Babası gitsin adınıza da hediye taksın
 
kocam olmadan bir yere gitmem diye sınır çiz yarın birgün bize gel kocan çalışsın falan lafı ederler ayrıca nişan bu bizimde dügünümüzde kuzeni çok yardımcı olmuştu biz ne nişana ne dügüne gidemedik eşim izin alamadı yapacak birşey yoktu
 
Halası torunu hepsi geldi aslında, eşimin ailesinden de abisi gidiyor temsilen bizim aileden de ben gidecekmişim. Eşim izin alsaydı bir günlüğüne de olasa gidecekti ama yok yani
Sizin nişanınız-düğününüz vs bahsettiğiniz memlekette oldu, hala torunu da orada yaşıyor, değil mi?
 
merhaba hanımlar,
Eşimin halasının torunun nişanlanıyor bizim yaşadığımız şehirden tam 1000 kilometre uzaktaki bir şehirde. Biz de 3 ay önce evlendik bizim düğünümüze geldi ve Bayağı da ilgilendi zaten bu konuda mahcubuz. Eşim evlilik arefesinde iş değiştirdi bir fabrikaya girdi. Şu an oradan izin alamıyor yetiştirme işçisi olarak gözüktüğü için izin vermiyorlar. Teknisyeneler de eğer rapor alırsan da kadroya girmende sıkıntı çıkar hiç riske atma demişler. Yani eşim istese de gelemiyor. Eşimin ailesi de sürekli onlar sizin düğününüze geldi siz de oraya gitmek zorundasınız diyerek sürekli baskı yapıyorlar. Maddi olarak çok iyi durumda değiliz klima aldık, telefonumun ekranı birbirinden ayrıldığı için tekrar bir yeni telefon almak zorunda kaldık bir sürü masraf üst üste geldi. Biliyorsunuz bilet fiyatları git gel çok masraflı. Havalarda çok soğuk haftaya bu nişan o tarihlerde o şehirde bayağı bi kötü hava bekleniyormuş.
Evlendikten sonra vücudumda enfeksiyon çıktı hem idrarımda hem kanımda bir sürü antibiyotik kullandım geçmedi 3 hafta boyunca ölü gibi yattım sürekli uyuyordum hiçbir şey yapamıyordum şu an biraz toplamaya başladım gidersem tekrar eskisi gibi olurum diye de korkuyorum. Eşim gitmemi istemese de ailesi gidin gidin diye olay çıkarıyor eşim en son işimden mi olayım nişana gitmek için dedi artık ona değil bana yapmaya başladılar işte sen git sen gidemiyorsan eşin gitsin diye.
Şimdi siz olsanız ne yaparsınız çocuk çok iyi bizim içinde elinden geleni yaptı ama şu an o kadar kötü bir zamana geldi ki ne yapacağımı bilemiyorum

Not: bu arada yeni haber geldi eşimin memleketinden akrabaları araba kiralayıp bizim yaşadığımız şehirden kaynımı alıp nişanın olduğu şehre gideceklermiş. Eğer Arabada yer olursa ben o arabayla gideceğim yer olmazsa otobüsle gideceğim. Ve oradan araba kiralayıp gelecek hiçbir akrabasında tanımıyorum sadece düğünde gördüm birkaç saat
Dügüne git
 
Cahil cühela iş başında. 3 haftadır antibiyotik kullanan, kanında idrarında iltihap olan birine 1000 km git 1000 km geri gel, bir sürü kişiyle temas et diyorlar. Bu kadar eziklenip çaresiz kurban gibi ne deseler onu mu yapacaksınız? Eşimin işi riskli, benim hastalığım geçmedi gitmiyorum bir yere diyip terslemeniz gerek. Yok kötü olmayayım cici gelin kalayım derseniz bunlar tepenizden inmez. Nişan sahibine izah etmişsiniz ve anlayış göstermiş, gerisi boş vızıltı. Üstelik uçakla otobüsle de değil arabada tıkış tıkış. Hayır demeyi ve arkasında durmayı öğrenin. Eşiniz bile zorlamıyor gideceksin demiyorken bu cahillere boyun eğmeyin.
 
Eşiniz tabii ki kuzeninin çocuğunun nişanına katılmak ister, ancak işten izin alamaması çok geçerli bir mazerettir buna saygı duyulması gerekiyor. Eşinizin durumu bahane ettiğini ileten birisi olur ise mesafe koymanızı öneririm.
 
merhaba hanımlar,
Eşimin halasının torunun nişanlanıyor bizim yaşadığımız şehirden tam 1000 kilometre uzaktaki bir şehirde. Biz de 3 ay önce evlendik bizim düğünümüze geldi ve Bayağı da ilgilendi zaten bu konuda mahcubuz. Eşim evlilik arefesinde iş değiştirdi bir fabrikaya girdi. Şu an oradan izin alamıyor yetiştirme işçisi olarak gözüktüğü için izin vermiyorlar. Teknisyeneler de eğer rapor alırsan da kadroya girmende sıkıntı çıkar hiç riske atma demişler. Yani eşim istese de gelemiyor. Eşimin ailesi de sürekli onlar sizin düğününüze geldi siz de oraya gitmek zorundasınız diyerek sürekli baskı yapıyorlar. Maddi olarak çok iyi durumda değiliz klima aldık, telefonumun ekranı birbirinden ayrıldığı için tekrar bir yeni telefon almak zorunda kaldık bir sürü masraf üst üste geldi. Biliyorsunuz bilet fiyatları git gel çok masraflı. Havalarda çok soğuk haftaya bu nişan o tarihlerde o şehirde bayağı bi kötü hava bekleniyormuş.
Evlendikten sonra vücudumda enfeksiyon çıktı hem idrarımda hem kanımda bir sürü antibiyotik kullandım geçmedi 3 hafta boyunca ölü gibi yattım sürekli uyuyordum hiçbir şey yapamıyordum şu an biraz toplamaya başladım gidersem tekrar eskisi gibi olurum diye de korkuyorum. Eşim gitmemi istemese de ailesi gidin gidin diye olay çıkarıyor eşim en son işimden mi olayım nişana gitmek için dedi artık ona değil bana yapmaya başladılar işte sen git sen gidemiyorsan eşin gitsin diye.
Şimdi siz olsanız ne yaparsınız çocuk çok iyi bizim içinde elinden geleni yaptı ama şu an o kadar kötü bir zamana geldi ki ne yapacağımı bilemiyorum

Not: bu arada yeni haber geldi eşimin memleketinden akrabaları araba kiralayıp bizim yaşadığımız şehirden kaynımı alıp nişanın olduğu şehre gideceklermiş. Eğer Arabada yer olursa ben o arabayla gideceğim yer olmazsa otobüsle gideceğim. Ve oradan araba kiralayıp gelecek hiçbir akrabasında tanımıyorum sadece düğünde gördüm birkaç saat
Nisana gerek yok düğüne gidersiniz.
 
Eşinizin ailesinden hediyelerini gönderin ve durumu eşiniz açıklasın. Eşinizin akrabası için sizi darlamasinlar. Düğüne gidersiniz eşinizle birlikte.
 
merhaba hanımlar,
Eşimin halasının torunun nişanlanıyor bizim yaşadığımız şehirden tam 1000 kilometre uzaktaki bir şehirde. Biz de 3 ay önce evlendik bizim düğünümüze geldi ve Bayağı da ilgilendi zaten bu konuda mahcubuz. Eşim evlilik arefesinde iş değiştirdi bir fabrikaya girdi. Şu an oradan izin alamıyor yetiştirme işçisi olarak gözüktüğü için izin vermiyorlar. Teknisyeneler de eğer rapor alırsan da kadroya girmende sıkıntı çıkar hiç riske atma demişler. Yani eşim istese de gelemiyor. Eşimin ailesi de sürekli onlar sizin düğününüze geldi siz de oraya gitmek zorundasınız diyerek sürekli baskı yapıyorlar. Maddi olarak çok iyi durumda değiliz klima aldık, telefonumun ekranı birbirinden ayrıldığı için tekrar bir yeni telefon almak zorunda kaldık bir sürü masraf üst üste geldi. Biliyorsunuz bilet fiyatları git gel çok masraflı. Havalarda çok soğuk haftaya bu nişan o tarihlerde o şehirde bayağı bi kötü hava bekleniyormuş.
Evlendikten sonra vücudumda enfeksiyon çıktı hem idrarımda hem kanımda bir sürü antibiyotik kullandım geçmedi 3 hafta boyunca ölü gibi yattım sürekli uyuyordum hiçbir şey yapamıyordum şu an biraz toplamaya başladım gidersem tekrar eskisi gibi olurum diye de korkuyorum. Eşim gitmemi istemese de ailesi gidin gidin diye olay çıkarıyor eşim en son işimden mi olayım nişana gitmek için dedi artık ona değil bana yapmaya başladılar işte sen git sen gidemiyorsan eşin gitsin diye.
Şimdi siz olsanız ne yaparsınız çocuk çok iyi bizim içinde elinden geleni yaptı ama şu an o kadar kötü bir zamana geldi ki ne yapacağımı bilemiyorum

Not: bu arada yeni haber geldi eşimin memleketinden akrabaları araba kiralayıp bizim yaşadığımız şehirden kaynımı alıp nişanın olduğu şehre gideceklermiş. Eğer Arabada yer olursa ben o arabayla gideceğim yer olmazsa otobüsle gideceğim. Ve oradan araba kiralayıp gelecek hiçbir akrabasında tanımıyorum sadece düğünde gördüm birkaç saat
Düğünlerine gidersiniz. O var diye eşiniz işinden mi olsun.
 
Kardeşlerim hariç kimsenin nişanı için 100 km bile yol gitmem. Her şey müsait olsa bile keyfim istemez.

Ben size hata buluyorum. Ailesi ille de git diyor ille de git diyor gideceğim diyorsunuz. Bir de çıldırmış gibi eşiniz olmadan, tek başınıza, eşinizin halasının torununun nişanına 1000 km yol gideceksiniz. Neden? Annesi babası git diyor. Hahaha. Gerçekten çok saçma. Siz bu ailenin bu dediğini bile yaparsanız neler yaptırırlar size daha. Eşinize yazıklar olsun. Anne babasına ben izin alamıyorum, karım da bensiz bir yere gitmiyor diyemiyor. Size laf bile düşünmemeli burada. Nişan nedir üstelik ya, nişan sünnet düğünü falan püfff
 
çok tanımadığınız insanların arasında tek başına ne işiniz var. bana göre çok ayıp yeni evli gelini tek başına bu kadar mesafe olan yere gönderilmesi. kayın ailesi çok istiyorsa onlarda size eşlik etsin.
 
Burada sorun eş ailesi değil bizzat eşiniz Sizin evlilikten adam olmaz ben size söyleyeyim. Ufak gibi görünen şeyler bazen öyle büyüktür ki
Yol yakınken dönün bazı şeylerden ya ip kopar ya da düzelir. Bakın düğün değil nişan, kayınvalide kayınpedere kendi bile gitmeye üşenmiş oğlunu gönderiyor. Sizi hasta haliniz ile tanımadığınıız bir ile tanımadığınız insanların içine yolluyor eşiniz. Sebebi ne anne babası istiyor ve onlara laf dinletemediği için. Ne yapacak ailesi gitmezseniz en fazla küser, küserse küssün. Kocanız şimdiden böyle ise ilerde en çok da hamilelikte çocuk olunca falan ne saçma sapan taleplerini kabul edecek anne babasının hiç düşündünüz mü? Bence çekin sınırınızı görün kocanız ne kadar erkek ve koca. Eğer sırf anne babası istiyor diye sizi zorlarsa ya da yalan yere rapor alıp ki eğer tespit edilirse yolculuk hLi kaza olur bela olur tespiti zor değil tazminatsız işten atılma nedeni. Bu evliliği de eşinizin kocalığını da şapkanızı önünüze koyup düşünün derim ben.
 
Düğün olsa tamam da nişan yahu.
Ayrica eşinizin ailesi size gidin diye baskı yapıyorlarmis ya kendileri gitmeyecek mi?
 
Benim ya da eşimin kardeşlerinin nişanı bile olsa eşim tek başıma bilmediğim bir yere beni tek yollamaz.
 
merhaba hanımlar,
Eşimin halasının torunun nişanlanıyor bizim yaşadığımız şehirden tam 1000 kilometre uzaktaki bir şehirde. Biz de 3 ay önce evlendik bizim düğünümüze geldi ve Bayağı da ilgilendi zaten bu konuda mahcubuz. Eşim evlilik arefesinde iş değiştirdi bir fabrikaya girdi. Şu an oradan izin alamıyor yetiştirme işçisi olarak gözüktüğü için izin vermiyorlar. Teknisyeneler de eğer rapor alırsan da kadroya girmende sıkıntı çıkar hiç riske atma demişler. Yani eşim istese de gelemiyor. Eşimin ailesi de sürekli onlar sizin düğününüze geldi siz de oraya gitmek zorundasınız diyerek sürekli baskı yapıyorlar. Maddi olarak çok iyi durumda değiliz klima aldık, telefonumun ekranı birbirinden ayrıldığı için tekrar bir yeni telefon almak zorunda kaldık bir sürü masraf üst üste geldi. Biliyorsunuz bilet fiyatları git gel çok masraflı. Havalarda çok soğuk haftaya bu nişan o tarihlerde o şehirde bayağı bi kötü hava bekleniyormuş.
Evlendikten sonra vücudumda enfeksiyon çıktı hem idrarımda hem kanımda bir sürü antibiyotik kullandım geçmedi 3 hafta boyunca ölü gibi yattım sürekli uyuyordum hiçbir şey yapamıyordum şu an biraz toplamaya başladım gidersem tekrar eskisi gibi olurum diye de korkuyorum. Eşim gitmemi istemese de ailesi gidin gidin diye olay çıkarıyor eşim en son işimden mi olayım nişana gitmek için dedi artık ona değil bana yapmaya başladılar işte sen git sen gidemiyorsan eşin gitsin diye.
Şimdi siz olsanız ne yaparsınız çocuk çok iyi bizim içinde elinden geleni yaptı ama şu an o kadar kötü bir zamana geldi ki ne yapacağımı bilemiyorum

Not: bu arada yeni haber geldi eşimin memleketinden akrabaları araba kiralayıp bizim yaşadığımız şehirden kaynımı alıp nişanın olduğu şehre gideceklermiş. Eğer Arabada yer olursa ben o arabayla gideceğim yer olmazsa otobüsle gideceğim. Ve oradan araba kiralayıp gelecek hiçbir akrabasında tanımıyorum sadece düğünde gördüm birkaç saat
Gelınmıs ugrasılmıs o kadar esınız olmasada siz gidebilirsiniz. Aıle buyuklerı ile gıdebılırsınız.
 
Bence gitmemelisin ama sen gideceksin gibi görünüyor
 
Back
X