Novacheck gebelik testi

Kubra022

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
20 Şubat 2020
Mesajlar
82
Emoji Skoru
12
Puanlar
88
Yaş
30
Kızlar merhaba ben 3 yıldrı 2. Cocuk için savaş verıyorum olmadı bır turlu ılk defa bu ay testim çift çizgi cıktı ama ondada T çizgisi ip gibi ince cıktı yanı C çizgisi kadar kalın cıkmadı..ama pembe renk bugun 12. Gün çatlamadan sonra..sizce neden böyle oldu ve novacheck marka gebelik testine guvenebilir miyim kullanan varmı ve bu teste göre gebelık var mı
 

Eklentiler

  • IMG_6323.webp
    14,6 KB · Görüntüleme: 352
Kuruma çizgisi olabilir mi ki acaba? Hemen çıktı mı bu çizgi. O markayı denemedim hiç duymadım da
 
İnce ama çok belirgin ikinci çizgi bana pozitif gibi geldi
 
İnce ama çok belirgin ikinci çizgi bana pozitif gibi geldi
Dün days doctor testi yaptım oda cok cok sılık cıktı ilk idrar değildi sabah ilk idrarla novacheck yaptm böyle cıktı allak bullak oldum mfk ürünleri kullandım bu ay artık bıtecek takvıyeler
 
Dün days doctor testi yaptım oda cok cok sılık cıktı ilk idrar değildi sabah ilk idrarla novacheck yaptm böyle cıktı allak bullak oldum mfk ürünleri kullandım bu ay artık bıtecek takvıyeler
Öyle mi ben de daha önce kullanmıştım onun takviyelerlerinden faydasını görürsün inşallah. İstersen bir test daha yap yarın ya da direkt kan ver daha kesin sonuç alırsın
 
Öyle mi ben de daha önce kullanmıştım onun takviyelerlerinden faydasını görürsün inşallah. İstersen bir test daha yap yarın ya da direkt kan ver daha kesin sonuç alırsın
3 aydır kullanıyorum bence beni baya toparladı ..şuan dağda bir yerde kalıyrz eşim görvde inş gelirse kan vermeye gıdecegım çok teşekkür ederim desteğinşz ve cevaplarınız için
 
3 aydır kullanıyorum bence beni baya toparladı ..şuan dağda bir yerde kalıyrz eşim görvde inş gelirse kan vermeye gıdecegım çok teşekkür ederim desteğinşz ve cevaplarınız için
Yaa çok zormuş işiniz o zaman idrar testi bir kez daha denersiniz. Rica ederim
 
Yaa çok zormuş işiniz o zaman idrar testi bir kez daha denersiniz. Rica ederim
Bugün baska marka aldım bebetime erken gebelik testi ondada cıktı silik çizgi ama daha belirgin ilk 30 saniyede cıkmaya başladı inşallah 3.5 yıl sonra olacak arakıkta tüp bebek olmştum çift embrıyor tutmamıştı mucize oldu resmen eger kandada cıkarsa
 
Kan verdiniz mi bende şimdi bebetime aldım yapmadım henüz regli bugündü
 
Kan verdiniz mi bende şimdi bebetime aldım yapmadım henüz regli bugündü
Yarın vermeye gideceğim..bebetıme normal testte gozle gorulemeyeck kadar bır ısaret vardı , bebetime erken testte ise net hemen 30 sanıyede cıktı..bırde artımed strip testte hemen cıktı dünde nıvacheck testte cıkmıstı zaten ama hiç ilk idrarla degıldı bu testler hep ıkındı vaktı oldu
 
Aman sağlık ocağında vermede sıra alabilirsen polikinliğe git bişeylere daha bakınca sonuç geç çıkıyormuş
 
Yaa gerçekten mi. İki embriyo hem de tüp bebek olmamış şimdi inşallah bir mucize olur. Ben de iki kez tüp bebek tedavisi gördüm ikisi de negatif oldu bu ay ben de çok umutluydum olur diye gecikmişti biraz farklı ilerlemişti adet olacak gibi hissetmiyordum ama yine lekelenme başladı çok üzüldüm. Benim de üçüncü denememde çift embriyo koydurma hakkım var öyle yapmayı düşünüyoruz bizde. İlk bebek mi sizin
 
Benim 2. Çocuk olacak ilki hemen oldu bunda baya uğraş verdık tüplerim yapışık cıktı degerlerım baya düşüktü o kadar dua ettım ağladım ki rabbım nasip etti ve dün kan verdım 46.03 cıktı rabbım en guzelını en hızlısından sağlıklı bır sekılde sana versin inşallah
 
Benim ilk olacak inşallah banada nasip eder rabbim bende çok dua ediyorum ağlıyorum çok zor bir sınav. Çok sevindim senin adına sağlıkla kucağına alırsın inşallah
 
Benim ilk olacak inşallah banada nasip eder rabbim bende çok dua ediyorum ağlıyorum çok zor bir sınav. Çok sevindim senin adına sağlıkla kucağına alırsın inşallah
Amiin inşallah ..tez zamnda sanada versin
 
Kızlar merhaba
Freely erken gebelik testi yaptım bu şekilde çıktı güvenilir mi?
 

Eklentiler

  • IMG_20260413_190805.webp
    11 KB · Görüntüleme: 148
`