İnce ama çok belirgin ikinci çizgi bana pozitif gibi geldiKızlar merhaba ben 3 yıldrı 2. Cocuk için savaş verıyorum olmadı bır turlu ılk defa bu ay testim çift çizgi cıktı ama ondada T çizgisi ip gibi ince cıktı yanı C çizgisi kadar kalın cıkmadı..ama pembe renk bugun 12. Gün çatlamadan sonra..sizce neden böyle oldu ve novacheck marka gebelik testine guvenebilir miyim kullanan varmı ve bu teste göre gebelık var mı
İlk 20 dakikada silikti ama vardı sonra pembeleşti toplam süre 25-30 dakıkada silikleşti ..Kuruma çizgisi olabilir mi ki acaba? Hemen çıktı mı bu çizgi. O markayı denemedim hiç duymadım da
Dün days doctor testi yaptım oda cok cok sılık cıktı ilk idrar değildi sabah ilk idrarla novacheck yaptm böyle cıktı allak bullak oldum mfk ürünleri kullandım bu ay artık bıtecek takvıyelerİnce ama çok belirgin ikinci çizgi bana pozitif gibi geldi
Öyle mi ben de daha önce kullanmıştım onun takviyelerlerinden faydasını görürsün inşallah. İstersen bir test daha yap yarın ya da direkt kan ver daha kesin sonuç alırsınDün days doctor testi yaptım oda cok cok sılık cıktı ilk idrar değildi sabah ilk idrarla novacheck yaptm böyle cıktı allak bullak oldum mfk ürünleri kullandım bu ay artık bıtecek takvıyeler
3 aydır kullanıyorum bence beni baya toparladı ..şuan dağda bir yerde kalıyrz eşim görvde inş gelirse kan vermeye gıdecegım çok teşekkür ederim desteğinşz ve cevaplarınız içinÖyle mi ben de daha önce kullanmıştım onun takviyelerlerinden faydasını görürsün inşallah. İstersen bir test daha yap yarın ya da direkt kan ver daha kesin sonuç alırsın
Yaa çok zormuş işiniz o zaman idrar testi bir kez daha denersiniz. Rica ederim3 aydır kullanıyorum bence beni baya toparladı ..şuan dağda bir yerde kalıyrz eşim görvde inş gelirse kan vermeye gıdecegım çok teşekkür ederim desteğinşz ve cevaplarınız için
Bugün baska marka aldım bebetime erken gebelik testi ondada cıktı silik çizgi ama daha belirgin ilk 30 saniyede cıkmaya başladı inşallah 3.5 yıl sonra olacak arakıkta tüp bebek olmştum çift embrıyor tutmamıştı mucize oldu resmen eger kandada cıkarsaYaa çok zormuş işiniz o zaman idrar testi bir kez daha denersiniz. Rica ederim
Kan verdiniz mi bende şimdi bebetime aldım yapmadım henüz regli bugündüBugün baska marka aldım bebetime erken gebelik testi ondada cıktı silik çizgi ama daha belirgin ilk 30 saniyede cıkmaya başladı inşallah 3.5 yıl sonra olacak arakıkta tüp bebek olmştum çift embrıyor tutmamıştı mucize oldu resmen eger kandada cıkarsa
Yarın vermeye gideceğim..bebetıme normal testte gozle gorulemeyeck kadar bır ısaret vardı , bebetime erken testte ise net hemen 30 sanıyede cıktı..bırde artımed strip testte hemen cıktı dünde nıvacheck testte cıkmıstı zaten ama hiç ilk idrarla degıldı bu testler hep ıkındı vaktı olduKan verdiniz mi bende şimdi bebetime aldım yapmadım henüz regli bugündü
Aman sağlık ocağında vermede sıra alabilirsen polikinliğe git bişeylere daha bakınca sonuç geç çıkıyormuşYarın vermeye gideceğim..bebetıme normal testte gozle gorulemeyeck kadar bır ısaret vardı , bebetime erken testte ise net hemen 30 sanıyede cıktı..bırde artımed strip testte hemen cıktı dünde nıvacheck testte cıkmıstı zaten ama hiç ilk idrarla degıldı bu testler hep ıkındı vaktı oldu
Yaa gerçekten mi. İki embriyo hem de tüp bebek olmamış şimdi inşallah bir mucize olur. Ben de iki kez tüp bebek tedavisi gördüm ikisi de negatif oldu bu ay ben de çok umutluydum olur diye gecikmişti biraz farklı ilerlemişti adet olacak gibi hissetmiyordum ama yine lekelenme başladı çok üzüldüm. Benim de üçüncü denememde çift embriyo koydurma hakkım var öyle yapmayı düşünüyoruz bizde. İlk bebek mi sizinBugün baska marka aldım bebetime erken gebelik testi ondada cıktı silik çizgi ama daha belirgin ilk 30 saniyede cıkmaya başladı inşallah 3.5 yıl sonra olacak arakıkta tüp bebek olmştum çift embrıyor tutmamıştı mucize oldu resmen eger kandada cıkarsa
Kan verdım dün ve 46.03 cıktı ıkı gun sonra tekrarla dedilerAman sağlık ocağında vermede sıra alabilirsen polikinliğe git bişeylere daha bakınca sonuç geç çıkıyormuş
Benim 2. Çocuk olacak ilki hemen oldu bunda baya uğraş verdık tüplerim yapışık cıktı degerlerım baya düşüktü o kadar dua ettım ağladım ki rabbım nasip etti ve dün kan verdım 46.03 cıktı rabbım en guzelını en hızlısından sağlıklı bır sekılde sana versin inşallahYaa gerçekten mi. İki embriyo hem de tüp bebek olmamış şimdi inşallah bir mucize olur. Ben de iki kez tüp bebek tedavisi gördüm ikisi de negatif oldu bu ay ben de çok umutluydum olur diye gecikmişti biraz farklı ilerlemişti adet olacak gibi hissetmiyordum ama yine lekelenme başladı çok üzüldüm. Benim de üçüncü denememde çift embriyo koydurma hakkım var öyle yapmayı düşünüyoruz bizde. İlk bebek mi sizin
Benim ilk olacak inşallah banada nasip eder rabbim bende çok dua ediyorum ağlıyorum çok zor bir sınav. Çok sevindim senin adına sağlıkla kucağına alırsın inşallahBenim 2. Çocuk olacak ilki hemen oldu bunda baya uğraş verdık tüplerim yapışık cıktı degerlerım baya düşüktü o kadar dua ettım ağladım ki rabbım nasip etti ve dün kan verdım 46.03 cıktı rabbım en guzelını en hızlısından sağlıklı bır sekılde sana versin inşallah
Amiin inşallah ..tez zamnda sanada versinBenim ilk olacak inşallah banada nasip eder rabbim bende çok dua ediyorum ağlıyorum çok zor bir sınav. Çok sevindim senin adına sağlıkla kucağına alırsın inşallah