- Katılım
- 20 Şubat 2020
- Mesajlar
- 82
- Emoji Skoru
- 12
- Puanlar
- 88
- Yaş
- 30
Kızlar merhaba ben 3 yıldrı 2. Cocuk için savaş verıyorum olmadı bır turlu ılk defa bu ay testim çift çizgi cıktı ama ondada T çizgisi ip gibi ince cıktı yanı C çizgisi kadar kalın cıkmadı..ama pembe renk bugun 12. Gün çatlamadan sonra..sizce neden böyle oldu ve novacheck marka gebelik testine guvenebilir miyim kullanan varmı ve bu teste göre gebelık var mı