• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Ovulasyon Testi Labaquik

manolya3443

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
10 Nisan 2026
Mesajlar
18
Emoji Skoru
3
Puanlar
1
Yaş
30
Kızlar testlerime bakabilir misiniz ilk defa yapıyorum adetim ortalama 29-31 gün arası sürüyor ortalama 8 gün sürüyor
Yıldız koyduğum günlerde değerlendirdik
Ne zaman pik olmuş pek anlayamadım t çizgisi c kadar koyu olmadan silikleşti sanki

Normalde regl takvimi uygulaması 12 Nisan gösteriyor ama Ovulasyon testi yaptığımda çizgi çıkmadı neredeyse o gün

Hem Labaquik yaptım hemde birkaç gün artımed yaptım ayrıca rica etsem yardımcı olabilir misiniz
 

Eklentiler

  • IMG_1634.webp
    IMG_1634.webp
    40 KB · Görüntüleme: 270
  • IMG_1629.webp
    IMG_1629.webp
    21,8 KB · Görüntüleme: 266
  • IMG_1633.webp
    IMG_1633.webp
    38,5 KB · Görüntüleme: 165
  • IMG_1630.webp
    IMG_1630.webp
    23,3 KB · Görüntüleme: 149
  • IMG_1631.webp
    IMG_1631.webp
    26,9 KB · Görüntüleme: 139
  • IMG_1628.webp
    IMG_1628.webp
    41,8 KB · Görüntüleme: 137
  • IMG_1632.webp
    IMG_1632.webp
    25,4 KB · Görüntüleme: 229
Döngünüz uzun mu? Tam da pik gibi göremedim ben çünkü. Bazen 21. günlere sarktığını görmüştüm kendimde, acaba sizde de öyle mi oldu? Sıvı alımına dikkat etmiştiniz değil mi?
 
Döngünüz uzun mu? Tam da pik gibi göremedim ben çünkü. Bazen 21. günlere sarktığını görmüştüm kendimde, acaba sizde de öyle mi oldu? Sıvı alımına dikkat etmiştiniz değil mi?
İlk iki gün dışında dikkat ettim evet 30 günde bir oluyorum çift çizgi artar gibi oldu sonra kaybolmaya başladı
Yapmaya devam edeyim mi testleri sağ karnımda da ağrı var iki gündür çekilir gibi yumurtlama sandım ama test yapınca silik çizgi çıktı
 
Kızlar testlerime bakabilir misiniz ilk defa yapıyorum adetim ortalama 29-31 gün arası sürüyor ortalama 8 gün sürüyor
Yıldız koyduğum günlerde değerlendirdik
Ne zaman pik olmuş pek anlayamadım t çizgisi c kadar koyu olmadan silikleşti sanki

Normalde regl takvimi uygulaması 12 Nisan gösteriyor ama Ovulasyon testi yaptığımda çizgi çıkmadı neredeyse o gün

Hem Labaquik yaptım hemde birkaç gün artımed yaptım ayrıca rica etsem yardımcı olabilir misiniz
henüz pik olmamış t çizgisi c çizgisiyle aynı yada daha koyu olduğu zaman pik olur 👍
bu testi ypacağınız zaman en az 2 saat sıvı almamış olmanız lazım sabahları ilk idrarla da yapmayın ikinci idrardan sonra yapabilirsiniz.Aynı saatlerde yapmaya özen gösterirseniz yumurtlamayı kaçırmazsınız pik oldu olduğu zamanda gün aşırı ilişki yaparsanız (yani bir gün durup bir gün )herhangi bir sağlık probleminiz yoksa tutma ihtimali yüksek gönlünüze göre versin rabbim 🌸
 
İlk iki gün dışında dikkat ettim evet 30 günde bir oluyorum çift çizgi artar gibi oldu sonra kaybolmaya başladı
Yapmaya devam edeyim mi testleri sağ karnımda da ağrı var iki gündür çekilir gibi yumurtlama sandım ama test yapınca silik çizgi çıktı
Az kalmıştır belki. Bana kalırsa regl görene kadar takip et. Tam pik olmadığını ya da belki daha geç pik olduğunu anlamış olursun.
 
Döngünüz uzun mu? Tam da pik gibi göremedim ben çünkü. Bazen 21. günlere sarktığını görmüştüm kendimde, acaba sizde de öyle mi oldu? Sıvı alımına dikkat etmiştiniz değil mi?
Benim olmuş galiba pik bugün yaptım cumartesi günü çatlatma iğnesi oldum yeni mi catlicak yani anlamadım ben
 

Eklentiler

  • 17772945569298198167419992792419.webp
    17772945569298198167419992792419.webp
    8,9 KB · Görüntüleme: 166
Testi yapmaya devam edin silikleştiğinde T çizgisi catlamış demektir
Ama cumartesi günü çatlatma iğnesi oldum yani yeni mi catlicak çok geç değil mi çatlatma iğnesinden sonra 24-36 saatte catlamiyor mu doktor öyle demişti hatta degerlendirdik ama ovulasyon testinin bugün pik olması aklımı karıştırdı acikcasi
 
Ama cumartesi günü çatlatma iğnesi oldum yani yeni mi catlicak çok geç değil mi çatlatma iğnesinden sonra 24-36 saatte catlamiyor mu doktor öyle demişti hatta degerlendirdik ama ovulasyon testinin bugün pik olması aklımı karıştırdı acikcasi
İkinci defa mı yumurtladınız acaba
Bazen de gebelik oluşunca Ovulasyon testi çift çizgi koyu çıkıyormuş
 
İkinci defa mı yumurtladınız acaba
Bazen de gebelik oluşunca Ovulasyon testi çift çizgi koyu çıkıyormuş
Bugün de yaptım böyle çıktı yani dünkü daha koyuydu acaba çatladı mi
 

Eklentiler

  • 17773766946532635914723701841697.webp
    17773766946532635914723701841697.webp
    9,6 KB · Görüntüleme: 158
Back
X