Ben innovita kullandım iki ay. Biri Hb uygulamasından aldım gayet memnun kaldım doktor kontrolüne de gittim yumurta vardı. Diğerini ty uygulamasından aldım. Bozuktu sanırım çoğu. Pikten sonra koyu olup duruyordu, adet olduğum gün bile pik yaptı (gebe değildim emindim )
Diğer söylediğiniz markayı kullanmadım.
Laboquick kullanıyorum memnunum ama kaç mm gösteriyor bilmiyorum