• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Ovulasyon testime bakar misiniz lutfen? Anlayamadım.

nuysnm

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
11 Mayıs 2023
Mesajlar
82
Emoji Skoru
42
Puanlar
38
Yaş
35
Hanimlar düzenli adetim var 27-28 gunde bir. Bu ay ovulasyon yaptim daha once de yapmistim ama boyle bir durum yasamamistim. 7. Gun negatif ikinci cizgi yok. 8. Gun negatif ama yine de ikinci cizgi var. Fakat bugun 9. Gun yine hiç ikinci cizgi yok. Dun hafifte olsa vardi ama bugun hic yok. Su icmedim seyrelmedi. Bu normal mi?
7-8-9. Gunler. Ortadaki 8 altindaki 9. Gun.
 

Eklentiler

  • 17730825983967219588594800574021.webp
    17730825983967219588594800574021.webp
    14,6 KB · Görüntüleme: 49
Hanimlar düzenli adetim var 27-28 gunde bir. Bu ay ovulasyon yaptim daha once de yapmistim ama boyle bir durum yasamamistim. 7. Gun negatif ikinci cizgi yok. 8. Gun negatif ama yine de ikinci cizgi var. Fakat bugun 9. Gun yine hiç ikinci cizgi yok. Dun hafifte olsa vardi ama bugun hic yok. Su icmedim seyrelmedi. Bu normal mi?
7-8-9. Gunler. Ortadaki 8 altindaki 9. Gun.
Ovulasyon testinde bu günlerde böyle dalgalanmalar çok normal canınızı sıkmayın. Benim de öncesinde çizgiler vardı. Sonra silindi gibi oldu, 12. Günde belli belirsiz bir çizgi varken 15. Gün pikti ve o ay hamile kalmıştım.
 
Cok tesekkur ederim. İçim rahatladi.
 
Benim dongulerim 29-33 arasinda. Bu ay 24. Gun pik gordum normal bu ya? Progesteron eksikligi kisa luteal faz yaparmis falan die okudum :(
 
Back
X