- Katılım
- 21 Aralık 2009
- Mesajlar
- 25.757
- Emoji Skoru
- 28.933
- Puanlar
- 798
Ben öyle sohbetlere gitmiyorum doğru buldugum da söylenemez kendi adıma ancak dediğin gibi mevlut de zaten kadınların sesi çocukları bastırıyor.Kadiş ben geçen bebek mevlütüne gittim
Hemde benim kuzu daha 11 aylık ağlayadabilir hani, ayağımda salladım uyudu şanslıydım o gün
Ama öyle yerler zaten kalabalık oluyo bebekten çok büyükler pilav kaşık uğultusuna girdi
Sanki herkes pür dikkat her anlatılanı anladı da sorun bebeklerde yani
Ama bu farklı galiba yani yeme içme yok sadece dini sohbet var çünkü 45 dakika demiş konu sahibi.
Yani eğer sohbeti veren kişi çocuksu gelin diyorsa ona uymak durumu da herkes yoksa gitmeyecek.
Bak bizim Yasin günümüz var mesela çocukları götürmuyoruz.