Kaynatılmış suya hiç bisey olmaz...Sonuçta litre bazında icmicek bebek...1 cay bardagı suyu cezvede kaynatın agzını kapatın...hergün taze yapın...içinize sinmezse dökü dökü verirsiniz...
Benim kardesimin hatırlıyorum da agzının içi komple beyazdı...damak,dil üstü ,yanak duvarları o dereceydi yani...meme emmiyodu...ama annem pratik bilincli kadındı...bi soda bi dut surubu birde gıdım gıdım su vererek iyi etti...