- Katılım
- 28 Haziran 2024
- Mesajlar
- 47
- Emoji Skoru
- 14
- Puanlar
- 8
- Yaş
- 28
- Konu Sahibi mavilianne98
- #1
Merhaba kızlaar,
Doktora gittim şuan sadece ultrason çekildim alttan ve bana polikistik görünümünde iki yumurtalığında birbirine yakın dendi. Onun dışında henüz kan falan vermedim adetin 2-3 günü alacaklar tekrar kontrole gel dendi. Sonra 10 gün kadardır baş dönmesi yaşıyorum sersemlik hissi var ve göğsümde bir daralma söz konusu. Göğüslerim şişti koltuk altlarıma kadar acıyor adetime 7 gün var eşim erken gebelik testi yap belki için rahatlar psikolojik bir durum olabilir dedi. Daha önce beta 40a kadar gördük ama sonra düştü ve kimyasal gebelik olduğu söylendi. Kese falan göremedik. Sizce mümkün müdür? Bu testte silik çizgi var mı? yoksa beynim bana oyun mu oynuyor. Testin markası freely.
Doktora gittim şuan sadece ultrason çekildim alttan ve bana polikistik görünümünde iki yumurtalığında birbirine yakın dendi. Onun dışında henüz kan falan vermedim adetin 2-3 günü alacaklar tekrar kontrole gel dendi. Sonra 10 gün kadardır baş dönmesi yaşıyorum sersemlik hissi var ve göğsümde bir daralma söz konusu. Göğüslerim şişti koltuk altlarıma kadar acıyor adetime 7 gün var eşim erken gebelik testi yap belki için rahatlar psikolojik bir durum olabilir dedi. Daha önce beta 40a kadar gördük ama sonra düştü ve kimyasal gebelik olduğu söylendi. Kese falan göremedik. Sizce mümkün müdür? Bu testte silik çizgi var mı? yoksa beynim bana oyun mu oynuyor. Testin markası freely.