• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

PCOS ve Erken Gebelik Testim

mavilianne98

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
28 Haziran 2024
Mesajlar
47
Emoji Skoru
14
Puanlar
8
Yaş
28
Merhaba kızlaar,
Doktora gittim şuan sadece ultrason çekildim alttan ve bana polikistik görünümünde iki yumurtalığında birbirine yakın dendi. Onun dışında henüz kan falan vermedim adetin 2-3 günü alacaklar tekrar kontrole gel dendi. Sonra 10 gün kadardır baş dönmesi yaşıyorum sersemlik hissi var ve göğsümde bir daralma söz konusu. Göğüslerim şişti koltuk altlarıma kadar acıyor adetime 7 gün var eşim erken gebelik testi yap belki için rahatlar psikolojik bir durum olabilir dedi. Daha önce beta 40a kadar gördük ama sonra düştü ve kimyasal gebelik olduğu söylendi. Kese falan göremedik. Sizce mümkün müdür? Bu testte silik çizgi var mı? yoksa beynim bana oyun mu oynuyor. Testin markası freely.
IMG_2614.webp
 
Bu arada 5 dk içinde oldu bu çizgi gözle rahat görünüyor ama kamerada bu kadar fikirlerinize desteklerinize ihtiyacım var.
 
Merhaba kızlaar,
Doktora gittim şuan sadece ultrason çekildim alttan ve bana polikistik görünümünde iki yumurtalığında birbirine yakın dendi. Onun dışında henüz kan falan vermedim adetin 2-3 günü alacaklar tekrar kontrole gel dendi. Sonra 10 gün kadardır baş dönmesi yaşıyorum sersemlik hissi var ve göğsümde bir daralma söz konusu. Göğüslerim şişti koltuk altlarıma kadar acıyor adetime 7 gün var eşim erken gebelik testi yap belki için rahatlar psikolojik bir durum olabilir dedi. Daha önce beta 40a kadar gördük ama sonra düştü ve kimyasal gebelik olduğu söylendi. Kese falan göremedik. Sizce mümkün müdür? Bu testte silik çizgi var mı? yoksa beynim bana oyun mu oynuyor. Testin markası freely.Eki Görüntüle 3727195
evet çizgi var ama bence başka bir markayla tekrar dene bu testin yalancı çıkardığını çok gördüm garanti olsun
 
Merhabalar sonuç nedir. İnşallah istediğiniz gibi olmuştur 🙏🏻
 
Merhaba kızlaar,
Doktora gittim şuan sadece ultrason çekildim alttan ve bana polikistik görünümünde iki yumurtalığında birbirine yakın dendi. Onun dışında henüz kan falan vermedim adetin 2-3 günü alacaklar tekrar kontrole gel dendi. Sonra 10 gün kadardır baş dönmesi yaşıyorum sersemlik hissi var ve göğsümde bir daralma söz konusu. Göğüslerim şişti koltuk altlarıma kadar acıyor adetime 7 gün var eşim erken gebelik testi yap belki için rahatlar psikolojik bir durum olabilir dedi. Daha önce beta 40a kadar gördük ama sonra düştü ve kimyasal gebelik olduğu söylendi. Kese falan göremedik. Sizce mümkün müdür? Bu testte silik çizgi var mı? yoksa beynim bana oyun mu oynuyor. Testin markası freely.Eki Görüntüle 3727195
Evet var gibi ama testler sıkıntı deniliyor da çıkınca da çıkıyor bende aynı durumdan muzdaribim gecen ay kımyasal grbelık yasadım bu ay 4 gün gecikmem var test yaptım sonucu cok silik gördüm benimkide böyle
 

Eklentiler

  • 1000083555.webp
    1000083555.webp
    65,5 KB · Görüntüleme: 121
Back
X