- Katılım
- 31 Ekim 2019
- Mesajlar
- 1.406
- En iyi cevaplar
- 1
- Emoji Skoru
- 1.851
- Puanlar
- 133
- Konu Sahibi motherofcatss
- #1
Merhaba. Ben Pko olduğumu yeni öğrendim doktorum Duphaston verdi adet olunca gel hormon testi yaptır dedi. 10 gün sabah akşam içtim. İlaç biteli 12 gün oldu ama hala adet olamadım. Normal mi? Kullananlar bilgi verebilir mi?