Son cumleyi oku babam oku sonunda anladimHahaha patroncum benim akli dengemin yerinde olmadigini bildigi icin ses etmiyor bana genelde
Gordun deli don geri demisler
BencedePatron benim poğaçama oy vermiş
Yarışma bitti, dağılın
Canım bu da benim 6. Katılışım. Zamanla hiç olmayacakmış gibi geliyor ama yarıştıkça oylayanın neyi sevip beğeneceğini anlıyorsun. Pes etmeyin bence. @yasminsay sen deikinci katilisim benim de ilkinde olmadi bakalim bunda ne olur
ramazan sofrasi icinde sansim sifir cunku aman aman bir sofram olmaz sanirim yurt disindayim ve calisanim bakalim yine konusmak icin erken zaman neyi gosterir bilinmez
Teşekkür ederim canımÇok arada kaldım yine, her tarif çok güzel olmuş gerçekten ama benin oyum @Sidelya95 nın Açma Poğaça'sına gitti
Elletine sağlık canım, piknik filan harika bir sunum olmuş gerçekten
Teşekkür ederim çok sağol ❤@Sidelya95 canım oyum sana gitti çok güzel olmuş ellerine sağlık
Katılan herkesin ellerine sağlık güzel tarifler aldım :)
Çok teşekkür ederim. Mahlep benim de vazgeçilmezim. Mutlaka koyardım ama telaştan unuttum.Oyum açmaya gitti, en sevdiğimmmm @Sidelya95 ellerine sağlık enfes görünüyor. Bu tarifin içine azıcık mahlepte koyarsan nirvanaya erer:) daha bugün yeni konu açtım 11 kilo vereceğim diye mahvetti bu yarışma beni akşam akşam:)))
Sayfayı yenileyip duruyorum@darkmore seni gectim oglum
Saapma hemen benim arkadas vermis hala ayni sayiliriz
Benim yarismalardan aldığım toplam oy O kadar değilSayfayı yenileyip duruyorum32 oyum var
Ben diğer yarışmalarda kaç oy aldığımı hatırlamıyorum hiçBenim yarismalardan aldığım toplam oy O kadar değil
Bende esprisine soyluyorum ama ortalama odur yaniBen diğer yarışmalarda kaç oy aldığımı hatırlamıyorum hiçB12 takviyesi mi yapsam ne
33 olmuşumBende esprisine soyluyorum ama ortalama odur yani
Beni gecme sev bebegim sev@darkmore seni gectim oglum
Saapma hemen benim arkadas vermis hala ayni sayiliriz
Gecmem oydasim merak etme gecersemde alin oyunuzu derim birkacina ozelden taciz ederimBeni gecme sev bebegim sev
Birgunde ben yapamSarıyer poğaçasına verdim oyumu.Denemiştim ve çok beğendim.Bugün yine yaptım:)