• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Postpill one ertesi gün hapı

eheydusa

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
11 Ocak 2026
Mesajlar
20
Emoji Skoru
0
Puanlar
1
Yaş
18
Kızlar merhaba benim ayın 9 unda yani 5 gün önce falan korunmasız cinsel ilişkim oldu. Yumurtlama dönemimin ilk günündeymişim bir de o gün, yumurtlamama 5 gün var olarak görünüyordu. İçe boşalma olmadı ve ilişkiden sonraki 5-6 saat içinde postpill one diye bir ertesi gün hapı kullandım. İlk iki gün kahverengi lekelenmeler oldu ama onu ilişkide yaşanan ufak kanamalar diye tahmin ediyorum. 5 gündür devamlı bir kasık ağrım var ve ertesi gün hapı sonrası ara kanamam da henüz olmadı. Bazıları ilaçtan 1 hafta sonra bazıları 10 gün sonra ara kanamam oldu demiş. Ara sıra akıntım oluyor beyaz sarı renkte. Hamilelikten çok korkuyorum içeri boşalma olmamasına ve ilaç kullanmış olmama rağmen. Benim gibi kasık ağrısı vs yaşayan oldu mu ilk kez kullandım. Lütfen aydınlatır mısınız beni biraz.
 
Kızlar merhaba benim ayın 9 unda yani 5 gün önce falan korunmasız cinsel ilişkim oldu. Yumurtlama dönemimin ilk günündeymişim bir de o gün, yumurtlamama 5 gün var olarak görünüyordu. İçe boşalma olmadı ve ilişkiden sonraki 5-6 saat içinde postpill one diye bir ertesi gün hapı kullandım. İlk iki gün kahverengi lekelenmeler oldu ama onu ilişkide yaşanan ufak kanamalar diye tahmin ediyorum. 5 gündür devamlı bir kasık ağrım var ve ertesi gün hapı sonrası ara kanamam da henüz olmadı. Bazıları ilaçtan 1 hafta sonra bazıları 10 gün sonra ara kanamam oldu demiş. Ara sıra akıntım oluyor beyaz sarı renkte. Hamilelikten çok korkuyorum içeri boşalma olmamasına ve ilaç kullanmış olmama rağmen. Benim gibi kasık ağrısı vs yaşayan oldu mu ilk kez kullandım. Lütfen aydınlatır mısınız beni biraz.
Merhaba benimde 2 ocak regl 11 Ocak prezervatif yırtılması sonucu korunmasız ilişki maalesef. Bende ilişkinin 10. Saati ella kullandım. Benimde hafif lekelenmem oldu kahverengi şeklinde ama ara kanama olmadı. Daha şubatın ilk haftası regl olmam gerekiyor çok tedirginim bende. Küçük bebeğim var. Benimde aynı şekilde adet olacakmış gibi ağrılarım oluyor ilacın yan etkisi olabilir
 
Merhaba benimde 2 ocak regl 11 Ocak prezervatif yırtılması sonucu korunmasız ilişki maalesef. Bende ilişkinin 10. Saati ella kullandım. Benimde hafif lekelenmem oldu kahverengi şeklinde ama ara kanama olmadı. Daha şubatın ilk haftası regl olmam gerekiyor çok tedirginim bende. Küçük bebeğim var. Benimde aynı şekilde adet olacakmış gibi ağrılarım oluyor ilacın yan etkisi olabilir
Çok geçmiş olsun. Benimki artık kanamaya döndü resmen ve üç gündür devam ediyor. Anlayamadım ara kanama mı yoksa regl kanaması mı. Olmadı bir kadın doğuma gideceğim.
 
Back
X