• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Progestoron

akkiz

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
29 Ağustos 2024
Mesajlar
58
Emoji Skoru
14
Puanlar
3
Yaş
30
Merhaba adetin 21. Günü progestoron değerim 17.5 çıktı gebelik olma ihtimali var mı?
 
Merhaba adetin 21. Günü progestoron değerim 17.5 çıktı gebelik olma ihtimali var mı?
Adete 4 gün kala progestonum 28 betam 118 çıkmıştı hamile olabilirsiniz şuan test yapsanız çıkar
 
Merhaba adetin 21. Günü progestoron değerim 17.5 çıktı gebelik olma ihtimali var mı?
Ben yumurtlamadan 6 gun sonra yaptirdim 7.9 cikti, 4 gun sonra beta 40 ile gebeligimi öğrendim. Sonra progesteron 13.9 olmustu bat gunumden iki gun once. Kanamam yok asiri kramp agri yok. Doktora sorucam bende yine ama 10 ustu gebelik ilk donemde normal yazıyor internette.
Progesteron iyi yumurtlama olup olmadigi rahmin hazirlanip hazirlanmadigini gosteriyor aslında yuksek olmasi gebelik icin iyi yer oluşuyor demek ama dollenme olmazsa ise yaramiyor, bana boyle acikladi doktorum.
İnşallah gebelik vardır sizinde 🌸
Bende kese gormeyi bekliyorum
 
S
Ben yumurtlamadan 6 gun sonra yaptirdim 7.9 cikti, 4 gun sonra beta 40 ile gebeligimi öğrendim. Sonra progesteron 13.9 olmustu bat gunumden iki gun once. Kanamam yok asiri kramp agri yok. Doktora sorucam bende yine ama 10 ustu gebelik ilk donemde normal yazıyor internette.
Progesteron iyi yumurtlama olup olmadigi rahmin hazirlanip hazirlanmadigini gosteriyor aslında yuksek olmasi gebelik icin iyi yer oluşuyor demek ama dollenme olmazsa ise yaramiyor, bana boyle acikladi doktorum.
İnşallah gebelik vardır sizinde 🌸
Bende kese gormeyi bekliyorum
Söylediklerin ümit oldu inş bende gebeyimdir
 
Bu değere nasıl baktırıyoruz biz istesek bakarlar mı yani yoksa doktorun mu demesi lazım
 
Bu değere nasıl baktırıyoruz biz istesek bakarlar mı yani yoksa doktorun mu demesi lazım
Benim doktorum kendi baktı o gün çağırdı beni kontrole yaptı ama istersen yaparlar tabi
 
Benim esime de hafif duzeyde var demişti doktor ama bebege engel degil demisti sperm testi verdi mi?
Proxeed plus kullanmisti esim pek duzenli kullanmadi ama doktora danisip esiniz de kullanir belki
Eşimde işe yaradı mı peki
 
Eşimde işe yaradı mı peki
Yani pek duzenli kullanmadi, ama bende pcos vardi ona doktor bebege engel durum yok demişti, ben yuruyus d vitamini omega inostotol vs aldim kilo verdim oyle oldu bence bizim
 
Back
X