Herkese iyi geceler acil birşey sormak istiyorum geçen ay kd doktoruna gittim adetin 3.günü horman 11-14günü ultrason dedi ve 4-10.günü arası rahim filmi çektir dedi hırman testini yaptırdım ama rahim filmi için randevu alamadım ve o ay çektiremedim dolayısıyla ultrasona da gitmedim bu ay rahim filmi çektireceğim ama tekrar horman testi vermeli miyim