Nasılsın çiçeğimTatlımmm
Taktığım adı da söyledi mi?Evet canom beni mahrum bırakmadı, hiç kiyamaz
Ben de iyiyim jennam çok sağ olİyiyim tatlı kalplim,sen nasılsın ?
Sen de sağol canımBen de iyiyim jennam çok sağ olBiraz Ramazan yorgunluğu var sadece
Amin canımSen de sağol canımçoğu gitti, azı kaldı neyse ki Allah daha iyi etsin
AnlıyorumSeni görünce aklıma bir süre şey geliyor ama ben uslu bir kızım@C A N O ,anladın sen onu
Çok beğendi tarifini istiyorGördün mü?