Aynen yaKeşke ben de 162 olsam 45 kilo olsam gitmeyelim derdim![]()
Keşke ama bende degilim
Yiyip.yiyip kilo almasak
Aşağıdaki videoyu izleyerek sitemizi ana ekranınıza web uygulaması olarak nasıl kuracağınızı öğrenebilirsiniz.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda mevcut olmayabilir.
Aynen yaKeşke ben de 162 olsam 45 kilo olsam gitmeyelim derdim![]()
Bende geleyimGidiyimde 5 mile yapayım @Zipzip-
Hoparlör e vereydin sesiniGidiyimde 5 mile yapayım @Zipzip-
Benim de hiç sigorta girişim yok![]()
İhtiyacın yok benceBende geleyim![]()
Tamam ara beni 0500 00900000Hoparlör e vereydin sesini![]()
Ekmek arası yemişsindir sen@Evvab bende diyete başladımtavuğu bile kizartmadim dusun gerisini
![]()
Bundan emin olmayalım tartı bayağı uçtuİhtiyacın yok bence
Tamam ara beni 0500 00900000
Ekmek arası yemişsindir sen![]()
Çalış çalış eşim istese bende çalışırımKesinlikle canım simdi cok sükür annem babam var ama ilerde ne olacak garantim yok o yüzden sağlıgım yerinde iken calısmalıyım diye düşünüyorum
Tavuk kızartması mı@Evvab bende diyete başladımtavuğu bile kizartmadim dusun gerisini
![]()
Yok ekmek yeme dedi eşim ama yine avuç içi kadar yedim :)))İhtiyacın yok bence
Tamam ara beni 0500 00900000
Ekmek arası yemişsindir sen![]()
10 sene sonra izin verir.O zamanda gecmiş olurÇalış çalış eşim istese bende çalışırım
Ozamanda ben çalışmam10 sene sonra izin verir.O zamanda gecmiş olur![]()
Ne güzel canım calısması bir cok meslek öğrenmis işsiz kalmaz hiç :))Kardeşim lise bittiğinden beri çalışıyor marketlerde çalıştı
Hastabakici belgesi aldı sosyal hizmetler oluyor bir yandan şimdi de güvenlik belgesi alıp güvenlikçi oldu
Her mesleğe bir el uzattı
Çok iyi oldu ama onun için her işin zorluğunu görüyor![]()
Umarım çok sürmeden izin verirOzamanda ben çalışmam![]()
Adam 2. çocuktan yeni vazgeçti abla hiç niyeti yok bakalım hayırlısı ilerde de ben inat ederim çalış desde çalışmam heraldeUmarım çok sürmeden izin verir![]()
Ne güzel ya çalışmamak keşke ben de çalışmasam diyeceğim ama düşünüyorum Allah korusun bir iş gelse başımıza tek güvencem işim olur çoluğun çocuğum için o yüzden kötü günleri düşünüp çalışmak lazımAdam 2. çocuktan yeni vazgeçti abla hiç niyeti yok bakalım hayırlısı ilerde de ben inat ederim çalış desde çalışmam heralde
Süpersin canımGidiyimde 5 mile yapayım @Zipzip-
Bencede çalışmak lazım ilerde tek emekli maaşı ile gecinmeye ugrasicaz 2 maaş olsa daha iyiNe güzel ya çalışmamak keşke ben de çalışmasam diyeceğim ama düşünüyorum Allah korusun bir iş gelse başımıza tek güvencem işim olur çoluğun çocuğum için o yüzden kötü günleri düşünüp çalışmak lazım
Yok kız emekli olasıya ya ölürüz ya da zengin oluruz gerek kalmazBencede çalışmak lazım ilerde tek emekli maaşı ile gecinmeye ugrasicaz 2 maaş olsa daha iyi