Regl tuhaflaşması:( yardımınıza ihtiyacım var?

Lionness

Cadı-Asi-Merhametli
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
25 Mayıs 2008
4.963
3
38
Canlarım herşeyin çok üstüste geldiği bir dönem yaşamaktayım, babamın bypass olması, kilo sorunumu aşamamam derken sebepsiz yere kalp ağrılarım nefes problemim dolayısıyla 5 ay önce tüm tahlillerimi yaptırıp baştan bir checkh-up tan geçmiştim, sorunun psikolojik oldugu anlasıldı, yani bu kilo sorunumu beynimde aşamadığımdan lustral (antidepresan) kullandım 3 ay boyunca... 1.5 aydır içmiyorum çünkü bu ilaçların hiçbirşeye yaramadığını düşünüyorum artık... 27 yaşındayım senelerdir şaşmayan reglim geçen ay 18 inde olmam gerekirken 24 ünde oldum fakat çok çok az ve sıvılaşmış şekilde... 5 gün sürdü, sonra o günden beri 2 hafta arayla kanlı akıntılarım oluyor, akıntı nedir bilmezdim, ne olduysa bu son ayda oldu, çok korkuyorum doktorada gitmeye, böyle 4-5 gün kuru geziyorum sonra 2-3 gün kanlı akıntılarım oluyor ne olabilir fikri olan varmı? Bu arada bekarım ben ve hiçbir ilişkim olmadı, çok korkuyorum yaaaa :çok üzgünüm::sinifsinif::çok üzgünüm::çok üzgünüm::çok üzgünüm:
 

DERYAYILMAZ

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
6 Ocak 2009
101
1
canım senin bi konunu okumuştum, bence zor dönemden geçiyorsun ve psikolojik durumun bunada yansıyor. adet zaten stresten sinirden mevsimden hemen herşeyden etkilenen bişey. bence bide bu konuya kafanı bozma sakın herşeyi oluruna bırak biraz rahatlamaya çalış stresten uzak dur. kilolarını fazla sorun yapma. eğer bi süre daha devam ederse akıntıların doktora gitmekten başkada çaren yok
 

Lionness

Cadı-Asi-Merhametli
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
25 Mayıs 2008
4.963
3
38
Çok teşekkür ederim canım ama çok korkuyorum ilk kez başıma böyle birşey geliyor evli falan olsam fazla korkmayacağımda :KK43: hani belki ondandır diye, sence ne zaman gitmeliyim geçmezse? Birde birşey okumuştum forumda, az gelen regl sonrası kalanları parça parça gelirmiş gibi, aslı varmı acaba ?
 

YAMAN

* ben bir anneyim *
Kayıtlı Üye
26 Mart 2009
5.172
9
34
Cnm antıdepresan ılaÇlara baŞladıktan sonra tedavıyı devam ettırmelısın yoksa ters teper ve gıttıkÇe daha kÖtÜ olursun
durumun ıyı ıse bence ıyı bı uzmanda mutlaka tedavı ol
gelecekte daha Çok zorlanırsın emın ol
ÇÜnkı bu ılaÇlar bıkaÇ ay geÇmeden fayda vermez ve yavaŞ yavaŞ bırakmalısın bırden kesmek senı daha kÖtÜ etkıler
acıl Şıfalar dılerım
 

YAMAN

* ben bir anneyim *
Kayıtlı Üye
26 Mart 2009
5.172
9
34
Durumun derken maddı durumun demek ıstedım
ayrıca regl karıŞıklıĞının en bÜyÜk sebeplerınden bırı strestır
 

Lionness

Cadı-Asi-Merhametli
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
25 Mayıs 2008
4.963
3
38
Canımcım zaten toplam 3 ay içtim ben lustralı ve zaten 1,5-2,0 aydır hiç içmiyorum inan gayet iyiyim sadece bu regl durumu ve kilo problemim canımı çok sıkıyor o kadar, sizce normalmidir ya :KK43: hiç daha önce başına gelen yada duyan varmı böyle bir durumu?:sinifsinif:
 

eylulebru

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
18 Eylül 2009
3
0
merhaba üstünden çok zaman geçmiş ama bugün benim başıma aynı şey geldi.2 aydır çok az adet oldum, eylül 5 inde 2 gün adet gördükten sonra bugün kanlı bir akıntı geldi.Tabi sinirlerim bozuldu.Doktora gidicem ama bu konufda bilgi sahibi olan var mı?
 

eylulebru

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
18 Eylül 2009
3
0
Birde arkadaşlar aşırı derecede yanma var dkka başı tuvalete çıkıyorum.Enfeksiyon mu acaba?
 

Lionness

Cadı-Asi-Merhametli
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
25 Mayıs 2008
4.963
3
38
Aynısını bende yaşıyorum doktora gittinizmi siz?
Doktora gitmeye de korkuyorum nasıl bir insanım ben yaaaaaaaa :KK43: