Merhaba arkadaşlar, reglime 7 gün kala lekelenmem oldu ortalama 2.5 gün sürdü sonra kesildi. Ne kırmızı ne de kahverengi ortalar da bir renk. Hafif kanamam kesildikten sonra hiç olmadım araya bir 3 gün girdi şimdi tekrar çok ama çok az bir lekelenme oldu. Lekelenme denilmeyecek kadar bir leke o derece. Birde lekelenmenin olduğu ilk gün aşırı bir bel sırt ağrım olmuştu beni tüm gece uyutmadı o derece ağrılı bir gece oldu. Sizce bu neyin nesi hamilelik belirtisi olur mu? Test de hiç yapmadım üzülmemek için perşembe günü yani 2 gün sonra reglim olacak birazda onu beklemek istiyorum. Eğer reglim gecikirse şayet test vermek istiyorum. Sizce nedir?