Sevmediklerimiz geziyorBende bazılarını çok severimama sevmeyip sofrada gidip gelen çok gördüm
Aynen nevoşSevmediklerimiz geziyor
Gördüm ama unuttum diyebiliyor muyuz?Ben uyarımı her sayfada 1 kez yapayım da “ben görmedim, okumadım, duymadım” diyen kimse çıkmasın
@Minnosmeliss de katıldı aysom@pearlshine @WunderLost @Margaret Hale @Yasnaz @RedGirl @Dediyy şu an aklıma gelenler. Sofralarınız 45 milyon ÇEŞİTSİZ, sade ama şık olacak. Anlaştık mı?
Zibilyon tane etiketin üstüne sence?Gördüm ama unuttum diyebiliyor muyuz?
Tamam, sen de etiketlemiş oldun@Minnosmeliss de katıldı aysom
Bizim reçeller gezerAynen nevoş
Bence hala şansımız var sadece daha iyi bahaneler bulmalıyız HaahaZibilyon tane etiketin üstüne sence?
Sen onu asıl @Oriana ya söyle.@pearlshine @WunderLost @Margaret Hale @Yasnaz @RedGirl @Dediyy şu an aklıma gelenler. Sofralarınız 45 milyon ÇEŞİTSİZ, sade ama şık olacak. Anlaştık mı?
Onu unutmuşumSen onu asıl @Oriana ya söyle.
Çeşit sınırlaması nedir peki zeytin peynir salatalık domates dışında tabi onlar fix zaten@pearlshine @WunderLost @Margaret Hale @Yasnaz @RedGirl @Dediyy şu an aklıma gelenler. Sofralarınız 45 milyon ÇEŞİTSİZ, sade ama şık olacak. Anlaştık mı?
Belki 1 tane börekÇeşit sınırlaması nedir peki zeytin peynir salatalık domates dışında tabi onlar fix zaten
ReçelÇeşit sınırlaması nedir peki zeytin peynir salatalık domates dışında tabi onlar fix zaten
Şömineyi unutma ayşoOnu unutmuşum@Oriana sahur soframızı Allahuekber Dağlarına çıkarmıyoruz bebeğim tamam mı? Pijamalı, yarı uykulu halimizde ne yiyorsak onu koyup öyle sunum yapıyoruz.şov yapmaya gerek yoK
Yani mesela kahvaltılık yanına koyulacak şeylere sınırlama gelsin o zaman atıyorum 3 çeşit en fazla(yani menemen, börek, kızartma mesela) en fazla 3 çeşit ortaya pişirmeli şeyler olsun fazlası olmasın böyle sınırlama gelebilirBelki 1 tane börekya da poğaça
Panik yapmayın hanımlar ben yokumOnu unutmuşum@Oriana sahur soframızı Allahuekber Dağlarına çıkarmıyoruz bebeğim tamam mı? Pijamalı, yarı uykulu halimizde ne yiyorsak onu koyup öyle sunum yapıyoruz.şov yapmaya gerek yoK
niyePanik yapmayın hanımlar ben yokum