- Katılım
- 30 Aralık 2019
- Mesajlar
- 307
- Emoji Skoru
- 576
- Puanlar
- 103
- Yaş
- 25
- Konu Sahibi umutluveumutsuz
- #1
Kızlar sanırım yanlış zamanda lazer epilasyona başladım ikinci seans bitti ama hala pürüzsüz görüntü yok, malum yaz ayındayız insan elbise giymek istiyor. Jilet yapsam olur mu acaba kötü etkiler mi?