Son kullanma tarihi geçmiş, bayatlamış bir tarayıcı kullanıyorsanız. Mercedes kullanmak yerine tosbaya binmek gibi... Websiteleri düzgün görüntüleyemiyorsanız eh, bi zahmet tarayıcınızı güncelleyiniz. Modern Web standartlarını karşılayan bir tarayıcı alternatifine göz atın.
Merhabalar arkadaşlar
4.revizyon burun ameliyatımı olacağım
Doktor arayışındayım kafam çok karıştı
2 doktoru da çok başarılı buluyorum
Yorum ve fikir verirseniz çok mutlu olurum
Merhabalar arkadaşlar
4.revizyon burun ameliyatımı olacağım
Doktor arayışındayım kafam çok karıştı
2 doktoru da çok başarılı buluyorum
Yorum ve fikir verirseniz çok mutlu olurum
Merhaba tam olarak sizle ayni durumdayim, iki doktor arasinda kaldim. Burada Tural Beye ameliyat olan birkac kişiye rastladim memnunlar. Benim ise 3. ameliyatim olacak yasim 40 ve daha fazla bekleme luksum kalmadi. Ama Sercan Bey'in instagramdan ise son derece komplike ameliyatlar yaptigi ortada. Hastalarinin cogu yabanci gibi, burada Sercan Beye ameliyat olup fikir paylasmak isteyen var mi?