setim



tesekkur ederım cnm bende satılma ıhtımalını dusunerek 14 ayar bı set aldım. kaynanam trabzon dıe tutturmustu ama o kadar zarar edılmesıne vıcdanım el vermez benım para kımın cebınden cıkarsa cıksın yazık gunah dedım böle bısı aldım. rabbım bozdurmayı hıc kımseye nasıp etmesın ınsallah
 
`