Sevgilim evlilik düşünmüyor

karpuzcileksoda

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
14 Ocak 2021
18
42
Merhabalar,
Öncelikle gerçekten yardıma, fikre ihtiyacım olduğu için yazmak istedim. 1 seneyi doldurduğum bir erkek arkadaşım var(dı 2 gün önceye kadar). Ayrı şehirlerdeyiz ve sadece hafta sonu görüşebiliyoruz. Bu 1 senelik süre içinde çok güzel zamanlar geçirdik ve hiç tartışmamız, kavgamız olmadı (bir konu haricinde). Her şeyimiz uyumlu aslında. Fakat tek sıkıntı onun şu anda evlilik ile ilgili bir planı olmaması. Ne zaman konu evliliğe gelse tartışıyoruz. Yaşlarımız 30-32. Önünde bildiğim hiç bir engeli yok. Sadece korktuğunu ve şu anda böyle bir sorumluluk altına girmek istemediğini söylüyor. Bu konuşma ara ara hep olurdu. Fakat en son 2 gün önce bir konuşma gerçekleştirdik ve ben önümü göremediğim bir ilişkiyi yürütemeyeceğimi söyledim. Beni sevdiğini mutlu olduğunu fakat evlilik düşünmediğini söyledi. Ben de düşünmesem çok güzel bir ilişkimiz olabilir fakat ben o kafada olan bir insan değilim. En azından bir gün olacağını bilmek istiyorum ve artık bu yaşa gelmişken ailemden gizli saklı sadece hafta sonu kaçamakları yapmak istemiyorum. Amacım sevdiğim anlaştığım adamla hayatımı birleştirmek. Bu zamana kadar sineye çekip bekledim hep fakat artık böyle devam edip kendimi üzmeye gerek yok diye düşündüm ve ayrılık konuşması gerçekleştirdim. Sizce ne yapmalıyım? Seviyorum, çok iyi anlaşıyorum ama sonu yok.
 

karpuzcileksoda

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
14 Ocak 2021
18
42
Buradan fikir aldığım için çok mutluyum. Başta tereddütlüydüm, çünkü diğer konuları çok okumuştum. Yargılanır mıyım, kötü bir şey denilir mi, benim ilişkimi nasıl bilecekler genellemeler yapılıyor falan derdim ama yok. O kadar güzel yaşanmışlıklar yazıldı ki yalnız olmadığımı bir kez daha anladım.
İlişkime gelecek olursam, yüz yüze görüşmeden yine telefonla konuşularak temenniler iletildi. Ben istedim diye kılıfına bir nikah sıkıştırılmaya çalışıldı. Üstüne yine ''senin ailene kaç kere gidicez, benim aileme kaç kere gidicez, çocuğun okulu, ya çocuk istemezsem, nasıl boşanıcaz vs'' konuları açıldı ve boğulduk.
Aklınızda bir şey kalmasın nasıl isterseniz o duygularınızı belli etmekten korkmayın kafasındaydım hep. Sonuna kadar da bi sebep aradım ama olmadığını kendim gördüm. Bana yeniden yeni bir sayfa. İnşallah psikolojim bozuldu yardım istiyorum diye bir konu açmak zorunda kalmam ilerde Hoppa
Neyse, nedense bilgi verme isteği duydum. En azından burayı kazandım, hem konulardan kendimi bilgilendireyim, hem ben de insanlara tecrübelerimi anlatabileyim. :KK25:
 

greyokyanus

All İzz Well...
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
11 Şubat 2014
1.178
1.262
En doğru kararı vermişsiniz, bu adama yıllar harcayabilirdiniz, en sonunda olmuyor ben evlilik istemiyorum diye sizden kendisi ayrılabilirdi. Bu tür adamlar genelde kaçıp kaçıp en sonunda ayrılık sonrası gidip hemen başka birisi ile nişan söz yapıp evleniyor. Üzülmeniz çok normal, seviyordunuz ki bu kadar zaman sevgiliydiniz, kendinize zaman verin, karşınıza başkaları çıkacak muhakkak, bu adam sizi ve sevginizi hak etmeyen birisi demek ki, dürüstçe düşüncelerini söylemiyor çünkü, kıvırıyor. İnşallah istediğiniz gibi olur her şey.
 

blondgunes

Guru
Pro Üye
12 Ocak 2010
14.121
19.093
Buradan fikir aldığım için çok mutluyum. Başta tereddütlüydüm, çünkü diğer konuları çok okumuştum. Yargılanır mıyım, kötü bir şey denilir mi, benim ilişkimi nasıl bilecekler genellemeler yapılıyor falan derdim ama yok. O kadar güzel yaşanmışlıklar yazıldı ki yalnız olmadığımı bir kez daha anladım.
İlişkime gelecek olursam, yüz yüze görüşmeden yine telefonla konuşularak temenniler iletildi. Ben istedim diye kılıfına bir nikah sıkıştırılmaya çalışıldı. Üstüne yine ''senin ailene kaç kere gidicez, benim aileme kaç kere gidicez, çocuğun okulu, ya çocuk istemezsem, nasıl boşanıcaz vs'' konuları açıldı ve boğulduk.
Aklınızda bir şey kalmasın nasıl isterseniz o duygularınızı belli etmekten korkmayın kafasındaydım hep. Sonuna kadar da bi sebep aradım ama olmadığını kendim gördüm. Bana yeniden yeni bir sayfa. İnşallah psikolojim bozuldu yardım istiyorum diye bir konu açmak zorunda kalmam ilerde Hoppa
Neyse, nedense bilgi verme isteği duydum. En azından burayı kazandım, hem konulardan kendimi bilgilendireyim, hem ben de insanlara tecrübelerimi anlatabileyim. :KK25:

hakkında hayırlısı olsun ,

evlenmek istemeyen erkeği evliliğe ikna çok zor ve bu kadınları çok yıpratıyor , işi yokuşa sürerse kendını üzmede yormada ,
ben bu konuda çok yoruldum öyle yaşı küçük falande değildi ama olmadı olamdı ,
iş arkadaşım bana aşık olmuş sevgili bile olmadan evlenelim dedi , olur dedim bende , 15 sene oldu evleneli ,

hakkında herşeyin hayırlısı olsun
 

Stevya

Overthinker
Pro Üye
7 Kasım 2020
1.782
7.858
Buradan fikir aldığım için çok mutluyum. Başta tereddütlüydüm, çünkü diğer konuları çok okumuştum. Yargılanır mıyım, kötü bir şey denilir mi, benim ilişkimi nasıl bilecekler genellemeler yapılıyor falan derdim ama yok. O kadar güzel yaşanmışlıklar yazıldı ki yalnız olmadığımı bir kez daha anladım.
İlişkime gelecek olursam, yüz yüze görüşmeden yine telefonla konuşularak temenniler iletildi. Ben istedim diye kılıfına bir nikah sıkıştırılmaya çalışıldı. Üstüne yine ''senin ailene kaç kere gidicez, benim aileme kaç kere gidicez, çocuğun okulu, ya çocuk istemezsem, nasıl boşanıcaz vs'' konuları açıldı ve boğulduk.
Aklınızda bir şey kalmasın nasıl isterseniz o duygularınızı belli etmekten korkmayın kafasındaydım hep. Sonuna kadar da bi sebep aradım ama olmadığını kendim gördüm. Bana yeniden yeni bir sayfa. İnşallah psikolojim bozuldu yardım istiyorum diye bir konu açmak zorunda kalmam ilerde Hoppa
Neyse, nedense bilgi verme isteği duydum. En azından burayı kazandım, hem konulardan kendimi bilgilendireyim, hem ben de insanlara tecrübelerimi anlatabileyim. :KK25:
Mantığınızla hareket edebildiğiniz için tebrik ederim. Her şey gönlünüzce olsun 🌸
 

lilybeth

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
22 Mayıs 2020
1.409
2.059
35
Ben size bir şey söyleyeyim mi? Bu tipler gerçekten sevdikleri bir kadın olduğunda koşa koşa düğün yapıyor, halay çekmekten yerine oturmuyor. "ben evlilik düşünmüyorum yeaa" kafasındaki bütün erkeklerde bunu gördüm. O evlilik düşünmüyor değil, sizinle düşünmüyor bence.

Üzgünüm.
Halay çeken adamla evlenmesin zaten 🤣
 

lilybeth

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
22 Mayıs 2020
1.409
2.059
35
Böyle adamlara yüz vermeyin gerçekten
Evlilik istemiyormuş sanki adam bana playboy falan özgürlüğü gidecek diye korkuyor
Gerçekten bu erkekler ne sanıyorlar kendini
Güçlü dur sen kimsenin oyuncağı değilsin
Bu tiplere bakıyorum gidip kıro kaba saba bir tip bulup evleniyorlar sonunda
İnsan da diyor bu muymuş aradığı
Şok oluyorsun
Daha benden ayrılıp benden daha iyi birini bulup evlenene rastlamadım
Öyle biri olsa söylerim helal olsun derim valla
Ama nedense bu tiplerin sonunu görünce gülüyorum hep
Sen değerlisin seninle bir hayat yolculuğuna çıkacak adamı bulucaksın bir gün
 

Biaaaaa

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
18 Haziran 2019
1.533
8.416
36
En doğru kararı vermişsiniz, ben erkek arkadaşınızda size hayat arkadaşı olacağına yönelik bir inanç ve istek görmedim. Adam daha evlilik teklifi etmeden boşanma ihtimali dilinden düşmüyor, sizi bu söylemlerle hep geri püskürtmeye çalışıyor. Söylemler hep sizi pes ettirmeye yönelik, tamam insanlar evlenmeden bazı konularda edebilir ama ailelere yılda ailene kaç kere gideriz, onlar kaç kere gelir , olmayan çocuğun okulu gibi absürt söylemleri bahane etmek çok komik olmuş. Her kadın kendisi ile evlenmek için en az kendisi kadar istekli bir hayat arkadaşını hakeder. Evliliği fedakarlık gibi gören adamdan hayır gelmez.
 

arzuerkan

Üye
Kayıtlı Üye
19 Şubat 2020
684
486
36
Ben size bir şey söyleyeyim mi? Bu tipler gerçekten sevdikleri bir kadın olduğunda koşa koşa düğün yapıyor, halay çekmekten yerine oturmuyor. "ben evlilik düşünmüyorum yeaa" kafasındaki bütün erkeklerde bunu gördüm. O evlilik düşünmüyor değil, sizinle düşünmüyor bence.

Üzgünüm.kesinlikle
Ben size bir şey söyleyeyim mi? Bu tipler gerçekten sevdikleri bir kadın olduğunda koşa koşa düğün yapıyor, halay çekmekten yerine oturmuyor. "ben evlilik düşünmüyorum yeaa" kafasındaki bütün erkeklerde bunu gördüm. O evlilik düşünmüyor değil, sizinle düşünmüyor bence.

Üzgünüm.
kesinlikle katılıyorum canım aynı şeyi yaşadım ,cok düşünmüyorum yok korkuyorum sonra bi duyuyorum karıyı hamile bırakıp koşa koşa evlenmiş:)) o yüzden kesinlikle buna inanmıyorum kusura bakma canım ama bence o seni sevmiyor ..sadece güzel vakit geçiriyor hepsi bu
 

iggyzo

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
19 Eylül 2018
662
1.768
Evleneceği kişi siz olmayacaksınız ondan 🙈
Ay bu ne ayıp bir yorumdur gerçekten bir de utanan maymun göndererek şirinlik mi yaptığınızı sandınız? Konu Sahibi emek vermiş fedakarlık yapmış adam yanaşmamış evet onunla evlenmek istemiyor olabilir ama bu üslupla belirtmekte pek ayıp.
Siz evli misiniz bilmiyorum ama boşanmakta bu hayata dair.
 

ASSOSyal

sosyal 🍒
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
28 Haziran 2011
14.046
41.063
Ay bu ne ayıp bir yorumdur gerçekten bir de utanan maymun göndererek şirinlik mi yaptığınızı sandınız? Konu Sahibi emek vermiş fedakarlık yapmış adam yanaşmamış evet onunla evlenmek istemiyor olabilir ama bu üslupla belirtmekte pek ayıp.
Siz evli misiniz bilmiyorum ama boşanmakta bu hayata dair.
Teşekkür ederim