Yani adet olmuşsunuz nasıl olacakki gebelil
ya şöyleki benim çok yakınımda hamileyken düzenli şekilde aydan aya regl olmaya devam etmiş ve değer hamilelik başlangıcı göstermişti testtede silik çıktı bilmiyorum artık ne yapacağımıYani adet olmuşsunuz nasıl olacakki gebelilk
5 inde randevum var onu bekliyorum yoksa şuandamı gütsem bilmiyorumKimyasal geçirmiş olabilirsiniz tekrar kanınıza baktırın
Doktora gitmeden önce bir kere daha idrar yapmayı düşünüyordum tekrar yapayım o zmanAdetini nittikten sonra tekrar yapın test
Evet aynen yapinDoktora gitmeden önce bir kere daha idrar yapmayı düşünüyordum tekrar yapayım o zman
Sonraki gün baktığımda gördüm dün yaptım ben testi ama 2 dk fln geçti aman dedim adet oldum zaten ilgilenmedim pek açıkçası bıraktım bugün aklıma düştü dün pek bakmadım tekrar bakayım bir dedim öyle gördüm ki fotoğrafta belli olmuyor bariz bir şekilde çizgi var ama bilmiyorumBide bu arada kaç dakika içinde cikti
Çoğu zaman kimyasal olabiliyor sizinkide o olabilirSonraki gün baktığımda gördüm dün yaptım ben testi ama 2 dk fln geçti aman dedim adet oldum zaten ilgilenmedim pek açıkçası bıraktım bugün aklıma düştü dün pek bakmadım tekrar bakayım bir dedim öyle gördüm ki fotoğrafta belli olmuyor bariz bir şekilde çizgi var ama bilmiyorum
Regl olduğu için farketmemiş 3.5 aylıkken farketmiş oda belirtilerden yani ama kanda çıkmış tabikiHamileyken düzenli adet gören arkadaşınız Kaçıncı ayda farketmiş peki o esnada hiç kan vermemiş mi ? Kanda da mı çıkmamış gebeliği @wdolly
İnşallah değildir bekliyorum sabırlaÇoğu zaman kimyasal olabiliyor sizinkide o olabilir
Anladım 3.5 aya kadar kanda baktırmamış regl olduğunu düşünüp demek kiRegl olduğu için farketmemiş 3.5 aylıkken farketmiş oda belirtilerden yani ama kanda çıkmış tabiki
Gönlünüze göre versin insallh rabbim sanırım gebelik istiyorsunuzİnşallah değildir bekliyorum sabırla
Aynen düzenli her zamanki olduğu gibi regl olmaya devam etmiş çünküAnladım 3.5 aya kadar kanda baktırmamış regl olduğunu düşünüp demek ki
Amin inşallah evet şuan düşünüyorum bakalım nasipGönlünüze göre versin insallh rabbim sanırım gebelik istiyorsunuz
Gonluneze göre olsun insallahAmin inşallah evet şuan düşünüyorum bakalım nasip