• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Silik test

wdolly

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
27 Aralık 2025
Mesajlar
652
Emoji Skoru
340
Puanlar
18
Merhaba arkadaşlar 7 sinde regl olmam lazımdı 18 inde kan verdim 0.50 bekledim 26 sında verdim 6.73 dedim oldu galiba 27 sinde öğlen regl oldum her zamanki olduğum gibi dün yani reglın 3. Günü test yaptım silik çizgi çıktı yardımcı olurmusunuz ama aşırı silik ben görüyorum ama telde çok net çıkmıyor
 

Eklentiler

  • IMG_2343.webp
    IMG_2343.webp
    9,9 KB · Görüntüleme: 91
  • A49F0AC4-944A-4D93-9240-B8346319CAC3.webp
    A49F0AC4-944A-4D93-9240-B8346319CAC3.webp
    7,8 KB · Görüntüleme: 87
Kimyasal geçirmiş olabilirsiniz tekrar kanınıza baktırın
 
Bide bu arada kaç dakika içinde cikti
Sonraki gün baktığımda gördüm dün yaptım ben testi ama 2 dk fln geçti aman dedim adet oldum zaten ilgilenmedim pek açıkçası bıraktım bugün aklıma düştü dün pek bakmadım tekrar bakayım bir dedim öyle gördüm ki fotoğrafta belli olmuyor bariz bir şekilde çizgi var ama bilmiyorum
 
Hamileyken düzenli adet gören arkadaşınız Kaçıncı ayda farketmiş peki o esnada hiç kan vermemiş mi ? Kanda da mı çıkmamış gebeliği @wdolly
 
Sonraki gün baktığımda gördüm dün yaptım ben testi ama 2 dk fln geçti aman dedim adet oldum zaten ilgilenmedim pek açıkçası bıraktım bugün aklıma düştü dün pek bakmadım tekrar bakayım bir dedim öyle gördüm ki fotoğrafta belli olmuyor bariz bir şekilde çizgi var ama bilmiyorum
Çoğu zaman kimyasal olabiliyor sizinkide o olabilir
 
Hamileyken düzenli adet gören arkadaşınız Kaçıncı ayda farketmiş peki o esnada hiç kan vermemiş mi ? Kanda da mı çıkmamış gebeliği @wdolly
Regl olduğu için farketmemiş 3.5 aylıkken farketmiş oda belirtilerden yani ama kanda çıkmış tabiki
 
Back
X