• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Sizce ghostlasam mı uyuz oldum

yarissarisever

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
11 Nisan 2025
Mesajlar
541
Emoji Skoru
1.062
Puanlar
33
8 yıllık iliskisi yeni bitmis ( unutmuş olması imkansız biliyorum bende zaten pek anlam yüklemiyorum) bi cocukla görüşüyorum. Aslında görüşmekte denmez o benimle flört etmeye calısıyor ama ben flörtümsü karsılık vermiyorum uzun süreli iliskidi yeni bittigi icin. Cocukluk arkadasımdı arada insta hikayelerimize -dostca- karşılıklar verirdik yıllardır bu sekilde irtibatımız var hiç görüşmemiştik taki geçen hafta hadi kahve içelim dendi o kadar. Maddi olarak geliri yüksek, ilişkiside kız avrupa yakasında oturmak istemedigi icin evlenmek için sürekli bahane bulması sebepli bitmiş. Neyse gel gelelim bu arkadaş bana cok tiki gelmeye başladı, hafta sonu bana bulusalım yazdı hiç modumda değildim bugüne erteledim. Huqqabaza gidelim dedim,-mecburen cafe ismi veriyorum değerlendirebilin diye- bana yazmıski nargile içmiceksin dimi bi an sogudum senden :) nargile cafeymiş orası , hayır içedebilirim yani sanane genel olarak.

Bi Elit sensin dedim bende, ama yani hevesimi kaçırdı. Hayır dısarıdan bakıncada yanında bebek gibi kızım yani parası var diye bişi sanıyor kendini bence. Görüşmesem mi? Ne diyorsunuz fevri mi davranıyorum?
 
Huqqabaza gidelim dedim,-mecburen cafe ismi veriyorum değerlendirebilin diye- bana yazmıski nargile içmiceksin dimi bi an sogudum senden :) nargile cafeymiş orası , hayır içedebilirim yani sanane genel olarak.
evet orasi nargile kafe. zaten hukkah arapca nargile demek, oradan hookah diye ingilizceye cevrilmis.
adam nargile icmiyorsa, nargile icilen yerlerin keko mekani oldugunu dusunuyorsa dumanli bir yere gitmek istemeyebilir. bunda kizacak, komplekse girecek birsey yok
 
evet orasi nargile kafe. zaten hukkah arapca nargile demek, oradan hookah diye ingilizceye cevrilmis.
adam nargile icmiyorsa, nargile icilen yerlerin keko mekani oldugunu dusunuyorsa dumanli bir yere gitmek istemeyebilir. bunda kizacak, komplekse girecek birsey yok

vadi istanbuldaki huqqabaza defalarca gittim öyle bir yer değil
 
Ghostlamak yerine dogru duzgun bitirmeyi neden düşünmüyorsunuz? Erkek ghostlayinca sövmeyi biliyoruz.

Tarzlarimizin, kafa yapılarımızın uymadigina karar verdim. Bence görüşmeyi uzatmayalim. Hoscakal.

Bitti. Bunun ustune uzatirsa o zaman yanit vermezsiniz.
 
Ghostlamak yerine dogru duzgun bitirmeyi neden düşünmüyorsunuz? Erkek ghostlayinca sövmeyi biliyoruz.

Tarzlarimizin, kafa yapılarımızın uymadigina karar verdim. Bence görüşmeyi uzatmayalim. Hoscakal.

Bitti. Bunun ustune uzatirsa o zaman yanit vermezsiniz.

Valla geçen bulustugumuzda bi flörtünün giyimini begenmedigi icin ghostladım dedi erkekler yapıyor biz yaparken niye problem
 
İlk buluşma için mekan seçimini keşke ona bıraksaydınız, nargileye yorum yapamıyorum benim de tarzım değil çünkü.

İlk buluşma değil ikinci aksam üstü buluşması. Değişik kokteyl içecekleri var alkolsüz ve yemekleri güzel oluyor arkadasımla hep giderdik vadi istanbuldaki subesıne, neyse okey mekanı sen bul o zaman dedim son mesajımda.
 
Valla geçen bulustugumuzda bi flörtünün giyimini begenmedigi icin ghostladım dedi erkekler yapıyor biz yaparken niye problem
Kendinize nasil davranılmasını istiyorsaniz siz de baskalarina oyle davranirsiniz. Siz birini ghostluyorsaniz, kendiniz ileride ghostlandiginizda da laf etmeyin.

Erkekler yapsin biz yapmayalım demiyorum farkindaysaniz.

Neyse siz bilirsiniz, herkes kendisine yakisani yapar gunun sonunda.
 
vadi istanbuldaki huqqabaza defalarca gittim öyle bir yer değil
nargile icilen bir yer degil mi yani?
eger nargile icilen bir yer degilse neden adi huqqa? eger nargile icilen bir yerse nargile kafedir. neden inkar ediyorsunuz ki?
1000133393.webp

adamlar kendileri diyor "en iyi nargile mekani" diye, siz diyorsunuz "hayir oyle bir yer degil"
ayip mi nargile seviyorum, nargile kafeye gidiyorum demek?
bence sizin asagilik kompleksiniz var
ayrica menuye de baktim, resimlerine de
bence de tam arap kirosu silkeleme yerine benziyor.
menüde şunun oldugu bir yere ben gitmem mesela
1000133391.webp

ama couchsurfingden falan arap kırosu biriyle tanistiysam, benden mekan onerisi istediyse ona öneririm, muhtemelen cok sever.
 
Bir elit sensin deyince ne dedi merak ettim:)
Bence görüşmeseniz de olur ama can sıkıntısından görüşeceğim derseniz de olur ben çok uyuşabilecek kişiler olduğunuzu hissedemedim özetlediğiniz kadarından.
 
nargile icilen bir yer degil mi yani?
eger nargile icilen bir yer degilse neden adi huqqa? eger nargile icilen bir yerse nargile kafedir. neden inkar ediyorsunuz ki?Eki Görüntüle 3717318
adamlar kendileri diyor "en iyi nargile mekani" diye, siz diyorsunuz "hayir oyle bir yer degil"
ayip mi nargile seviyorum, nargile kafeye gidiyorum demek?
bence sizin asagilik kompleksiniz var
ayrica menuye de baktim, resimlerine de
bence de tam arap kirosu silkeleme yerine benziyor.
menüde şunun oldugu bir yere ben gitmem meselaEki Görüntüle 3717319
ama couchsurfingden falan arap kırosu biriyle tanistiysam, benden mekan onerisi istediyse ona öneririm, muhtemelen cok sever.
Ay evet ben yıllar önce önünden geçerken tesadüfen içeri girmek gibi bir hata yaptım içerisi full arap kaynıyordu ve haliyle herkes nargile içiyordu hemen çıkmak zorunda kalmıştım🤣
 
nargile icilen bir yer degil mi yani?
eger nargile icilen bir yer degilse neden adi huqqa? eger nargile icilen bir yerse nargile kafedir. neden inkar ediyorsunuz ki?Eki Görüntüle 3717318
adamlar kendileri diyor "en iyi nargile mekani" diye, siz diyorsunuz "hayir oyle bir yer degil"
ayip mi nargile seviyorum, nargile kafeye gidiyorum demek?
bence sizin asagilik kompleksiniz var
ayrica menuye de baktim, resimlerine de
bence de tam arap kirosu silkeleme yerine benziyor.
menüde şunun oldugu bir yere ben gitmem meselaEki Görüntüle 3717319
ama couchsurfingden falan arap kırosu biriyle tanistiysam, benden mekan onerisi istediyse ona öneririm, muhtemelen cok sever.


Ben nargile içmiyorsam banane nargile içenlerden. Bi gün gidin öneririm, yemekleri güzel içeçekleri çeşitli. Oda büyük ihtimal sitesinden baktı yapıştırdı sizin gibi cevabı bende buna sinir oldum zaten. Yanında rahat oldugum insanları seçiyorum, şunu sipariş versem ne düşünür diyenleri değil. Aşagılık kompleksim yok,bu kadar ugraşıp resimlerle örneklendirdiginiz icin tesekkür ederim👍🏻
 
Bir elit sensin deyince ne dedi merak ettim:)
Bence görüşmeseniz de olur ama can sıkıntısından görüşeceğim derseniz de olur ben çok uyuşabilecek kişiler olduğunuzu hissedemedim özetlediğiniz kadarından.

Senin gibi bebek kıza nargile yakışmaz diye düşündüm dedi. Okey sende iki paket sigara içiyorsun ben sana birşey diyormuyum mesela:) aman neyse ya aksam bulusunca cevabını vericem yüzyüze
 
Nargile içmeye bayılırım hatta evde nargile takımım var ve yarın akşam yakıcam mesela 😅 ama buna rağmen ilk buluşma için -içecekleri ne kadar güzel olursa olsun- nargile cafe tercih etmezdim. Biraz kekomançi işi cidden
 
Senin gibi bebek kıza nargile yakışmaz diye düşündüm dedi. Okey sende iki paket sigara içiyorsun ben sana birşey diyormuyum mesela:) aman neyse ya aksam bulusunca cevabını vericem yüzyüze
Çocuk efendi gibi cevap vermiş
Bence daha fazla nargile kekosu görüntüde ısrarcı olma
 
Back
X