• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

SMEAR SONUCUMU YORUMLAR MISINIZ KORKUYORUM

merisell

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağustos 2024
Mesajlar
4
Emoji Skoru
1
Puanlar
6
Yaş
27
Smear test sonucum çıktı yorumlar mısınız?
Hpv testi yapılmadı sadece smear ama hpv olmasından çok korkuyorum bu sonuca göre hpv riski yok diyebilir miyiz?
%50 den fazla inflamatuar hücrelerle kaplanmış ne demek? Korkuyorum.
IMG_6034.webp
 
chatgptden yorumlatsanız aslında dogru şeyi söyler temız bana kalırsa hpv olsa çeşitleri çıkıyor
 
peki hpv adına yorum yapabilir miyiz bu yok demek mi oluyor? bir de iltihap neden olur acaba hiçbir şikayetim de yok aslında
hpv için kesin sonuç test maalesef hpv testi alınması gerek normalde smearla birlikte alınır hep niye alınmadı ki. iltihap enfeksiyon vs kaynaklı olabilir akıntınız nasıl? hpv de servisit yapabilir de nadirdir isterseniz bi hpv testi bi de cybh ve vajinal kültür testi verin iltihap çok çıkmış çünkü
 
hpv için kesin sonuç test maalesef hpv testi alınması gerek normalde smearla birlikte alınır hep niye alınmadı ki. iltihap enfeksiyon vs kaynaklı olabilir akıntınız nasıl? hpv de servisit yapabilir de nadirdir isterseniz bi hpv testi bi de cybh ve vajinal kültür testi verin iltihap çok çıkmış çünkü akıntım, kaşıntım yok

hpv için kesin sonuç test maalesef hpv testi alınması gerek normalde smearla birlikte alınır hep niye alınmadı ki. iltihap enfeksiyon vs kaynaklı olabilir akıntınız nasıl? hpv de servisit yapabilir de nadirdir isterseniz bi hpv testi bi de cybh ve vajinal kültür testi verin iltihap çok çıkmış çünkü
genel muayene için gitmiştim, hiç smear alınmamış senden bi alalım istersen dedi öyle verdim. Hpv testinden bahsetmedi. Akıntım, kaşıntım hiç yok. Yani kendimde bir farklılık hissetmiyorum. Yalnızca şu var, testi vermeden 2 gün önce antibiyotik tedavim yeni bitmişti. 2 hafta boyunca 2 kutu antibiyotik kullandım. Acaba bundan kaynaklı olmuş olabilir mi? Bir keresinde antibiyotik kaynaklı vajinal mantar enfeksiyonu olmuştum çünkü. Belirtim olmasa da vajina florasını etkilemiş bu sebeple enfeksiyon oluşmuş olabilir mi diye düşündüm.
 
antibiyotiğin iltihapsal enfeksiyon yapacağını sanmam ya servikste. yine de kültür verilebilir ama. ama mantar oluşsa antibiyotik sebepli akıntı da değişir diye düşünüyorum
 
Back
X