- Katılım
- 1 Aralık 2012
- Mesajlar
- 1.213
- Emoji Skoru
- 1.362
- Puanlar
- 333
- Konu Sahibi ayugrasamam
-
- #1
Bu yazilardaki smileyler bende yok bi şey mi yüklemek lazim yada ne yapmam lazim kizlar yardim lütfen :))
teşekkürler (
Yapabildi mi? :) bende tabletten gidiyorum izin vermiyor