Sonunda ((:

papatya_757

umutla bekliyoruz:)
Kayıtlı Üye
Katılım
28 Ocak 2009
Mesajlar
150
Emoji Skoru
0
Puanlar
96
Yer
A.B.D.
Kızlar 19 Eylül 2009 Cumartesi geldi minik kızım tamda beklediğimiz bir zamandı suda doğum oldu ve çokta sağlıklı şimdi o kadar küçük ki insan ellemeye korkuyor masmavi deniz gibi gözleri o kadar tatlı ki bakmaya kıyamıyor insan ne yazacağımı bilemiyorum dilim tutuluyor sanki ilerleyen günler rahatlayınca yazarım hepsini başak burcu masmavi gözlü çok güzel bir kız nasıl bir varlık offf kızlar yazamıyorum bile çok değişik bir duygu ilerleyen günlerde yazıcam inş. Allah hepinize nasip etsin kızlar :ecrin_bebek: :hooray::hooray::hooray::asigim::1hug:hihoyyytkaydirigubbakcemile2
 
canim profilinede yazdim,anali babali büyüsün kizimiz insallah.
 
insanın bebek yapası gelio :)
 

güle güle büyüt canım bebeğini
 
allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin canımmmm
hayırlı uğurlu bir evlat olsunnn
hep şu suda doğum olayını merak etmişimdir geldiğinde biraz bahsetsene nasıl bir şey?
 
gözün aydın evinizi bir melek aydınlattı ne güzel herkese versin Allah mutluluklar canım
 
hayırlı ugurlu olsun canım evinize neşe bereket getirsin inşallah..
ben de suda dogum olayını merak ettim, onun hakkında da yaz, hepimizi bilgilendirmiş olursun:) zemuszemus zemuszemus
 
Hayırlı olsun. Allah her isteyene anneliği nasip etsin. Evladınızla size sağlıklı mutlu uzun bir ömür dilerim.
 
tebrük ederüz bebişim hayırlı uğurl olsun allah analı babalı büyütsün
 
Hepiniz çok sağolun arkadaşlar Allah isteyen herkese nasip etsin.
Suda doğum bana göre diğer doğumlardan daha acısız hiçbir uyuşturma olmuyor belki bi sorun varsa yaparlar onu bilmiyorum ama yoksa yapmıyorlar doktor kontrolleri oluyor önce sonra havuza veya isteğe göre jakuziye giriyorsun derin olmuyor ama oturunca göğsün aşağısında kalmalı sonra zaten zamanı geldiği için doktor ve kendi yardımlarımla bitiyor su insanı gevşetiyor kan dolaşımını hızlandırıyor bununda kolaylıkta etkisi var tavsiye ederim (=
 
Çok sağol bitanem :icecream:


Tam 5 aylık oldu kızlar öyle garip bi duygu ki ......
 
güle güle büyüyün beraber olumunekankayizsmile
 
mafoldumben mafoldumben inşallah tüm bebek sahibi olmak isteyipte olamayan arkadaşlarımızada kısmet et Allahım, darısı bana, canım senide çok tebrik ederim
 
`