vargasabreu mutedil Kayıtlı Üye Katılım 14 Aralık 2013 Mesajlar 8.312 Emoji Skoru 6.281 Puanlar 448 8 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #121 Haftada 1-2 gün yürüyüş, 2-3 günde cardio yapıyorum. Kariyer yapmak senin için ne kadar önemli?
lady__bug Guru Kayıtlı Üye Katılım 24 Ağustos 2012 Mesajlar 6.057 Emoji Skoru 335 Puanlar 373 Yaş 36 8 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #122 2 sene öncesine kadar çok önemliydi ama artık hiç bi önemi yok Sinirden deliye dönüp etrafı kırıp döker misin
2 sene öncesine kadar çok önemliydi ama artık hiç bi önemi yok Sinirden deliye dönüp etrafı kırıp döker misin
vargasabreu mutedil Kayıtlı Üye Katılım 14 Aralık 2013 Mesajlar 8.312 Emoji Skoru 6.281 Puanlar 448 8 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #123 Sinirli biriyim ama etrafa zararım yoktur. Fotoğraf çekilmekten hoşlanır mısın?
Velvette 💪🏋️♀️ Kayıtlı Üye Katılım 12 Mart 2013 Mesajlar 37.809 Emoji Skoru 51.625 Puanlar 798 8 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #124 Eh işte Ailende gıcık olduğun birisi var mı? Varsa kim
vargasabreu mutedil Kayıtlı Üye Katılım 14 Aralık 2013 Mesajlar 8.312 Emoji Skoru 6.281 Puanlar 448 8 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #125 Ev halkı hariç, tüm akrabalarıma sinir oluyorum. Senin için en değerli kişi kimdir hayatta?
hayat_gun Herşey güzel olacak.. Kayıtlı Üye Katılım 15 Mayıs 2013 Mesajlar 6.263 Emoji Skoru 4.986 Puanlar 148 10 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #126 Oğlum.. nefret ettiğin bir kaşık suda boğmak istediğin kimse var mı?
vargasabreu mutedil Kayıtlı Üye Katılım 14 Aralık 2013 Mesajlar 8.312 Emoji Skoru 6.281 Puanlar 448 10 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #127 Evet, tanıdığım insanların %90ı... Sinir olduğun ve her gün yüzyüze geldiğin bir insana nasıl davranırsın?
Evet, tanıdığım insanların %90ı... Sinir olduğun ve her gün yüzyüze geldiğin bir insana nasıl davranırsın?
hayat_gun Herşey güzel olacak.. Kayıtlı Üye Katılım 15 Mayıs 2013 Mesajlar 6.263 Emoji Skoru 4.986 Puanlar 148 10 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #128 içim darala darala konuşurum ama o da negatif enerjiyi alıyor olabilir enerjiye inanır mısın?
vargasabreu mutedil Kayıtlı Üye Katılım 14 Aralık 2013 Mesajlar 8.312 Emoji Skoru 6.281 Puanlar 448 10 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #129 İnanmam. Fala inanır mısın?
hayat_gun Herşey güzel olacak.. Kayıtlı Üye Katılım 15 Mayıs 2013 Mesajlar 6.263 Emoji Skoru 4.986 Puanlar 148 10 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #130 inanmam ama bir iki defa çıktığı oldu,denk geldi belki de sıkıldığın zaman nasıl mutlu edersin kendini
inanmam ama bir iki defa çıktığı oldu,denk geldi belki de sıkıldığın zaman nasıl mutlu edersin kendini
vargasabreu mutedil Kayıtlı Üye Katılım 14 Aralık 2013 Mesajlar 8.312 Emoji Skoru 6.281 Puanlar 448 10 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #131 Kitap okurum sanırım. Sırlarını kime anlatırsın?
hayat_gun Herşey güzel olacak.. Kayıtlı Üye Katılım 15 Mayıs 2013 Mesajlar 6.263 Emoji Skoru 4.986 Puanlar 148 10 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #132 genelde kızkardeşime anlatırım nazını en çok kim çeker?
vargasabreu mutedil Kayıtlı Üye Katılım 14 Aralık 2013 Mesajlar 8.312 Emoji Skoru 6.281 Puanlar 448 10 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #133 Ailem ve sevgilim. Hiç birine özendiğin oldu mu?
hayat_gun Herşey güzel olacak.. Kayıtlı Üye Katılım 15 Mayıs 2013 Mesajlar 6.263 Emoji Skoru 4.986 Puanlar 148 10 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #134 evet oldu,biz bayanların doğasında var bu günlük tutar mısın?
vargasabreu mutedil Kayıtlı Üye Katılım 14 Aralık 2013 Mesajlar 8.312 Emoji Skoru 6.281 Puanlar 448 10 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #135 Tutmam. Kimin ne giydiğini dikkatle inceler misin?
M minik_gunes Üye Kayıtlı Üye Katılım 10 Şubat 2014 Mesajlar 103 Emoji Skoru 6 Puanlar 16 Yaş 36 Yer İstanbul 10 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #136 Hayir ama tamda tutmak geciyodu icimden Duygusal misin?
hayat_gun Herşey güzel olacak.. Kayıtlı Üye Katılım 15 Mayıs 2013 Mesajlar 6.263 Emoji Skoru 4.986 Puanlar 148 10 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #137 çok duygusalım,hay ben bu gözyaşlarıma.. arkadaş ortamında genelde nasılsın duygusal,şakacı,asabi vs?
çok duygusalım,hay ben bu gözyaşlarıma.. arkadaş ortamında genelde nasılsın duygusal,şakacı,asabi vs?
vargasabreu mutedil Kayıtlı Üye Katılım 14 Aralık 2013 Mesajlar 8.312 Emoji Skoru 6.281 Puanlar 448 10 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #138 Esprili, konuşkan, hareketli... Mesleğin ne?
hayat_gun Herşey güzel olacak.. Kayıtlı Üye Katılım 15 Mayıs 2013 Mesajlar 6.263 Emoji Skoru 4.986 Puanlar 148 10 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #139 evhanımı.. geç saatlerde atıştırır mısın?
vargasabreu mutedil Kayıtlı Üye Katılım 14 Aralık 2013 Mesajlar 8.312 Emoji Skoru 6.281 Puanlar 448 10 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #140 Hayır akşam 7den sonra bir şey yemem. Günde kaç saat uyursun?