- Katılım
- 22 Ocak 2026
- Mesajlar
- 13
- Emoji Skoru
- 7
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 30
- Konu Sahibi cikolatalibirsut
- #1
Merhaba arkadaşlar ben aslında içinden çıkamadığım bir durum için buraya yazmaya karar verdim. Zaman ayırıp okursanız çok memnun olurum fikirlerinize açığım. 29 yaşındayım okuduğum mesleği şuan 3.5 yaşında olduğu için yapamıyorum (hostes) ileriki dönemlerde de yapamayacağım. Bunun için şuan aöf de 2 yıllık bir bölüm okuyorum 2. sınıftayım aynı zamanda KPSS için hazırlanıyorum. Yani hem öğrenciyim hem anne hem ev hanımı hem de eş. Ayrıca iş arıyorum kızım okula başlamadan önce bir iş bulmuştum kızım okula başladı ve o iş olmadı şuan çalışmıyorum. Kızım özel bir kreşte okuyor yaşından dolayı devlet kreşleri almıyor. Zaten alsa da yarım gün olduğu için bakacak hiç kimsem yok eşim vardiyalı çalışıyor. Oturduğum bölgede neredeyse hiç arkadaşım yok. 3.5 yaşına gelene kadar hep tek baktım herşeyi beraber yaptık bu sayede. Okuldayken ben hep ders çalışıyorum ev işi vs. evden dışarı hiç çıkmıyorum kızım okuldan gelince 2 3 saat evde olmuş oluyor. (Bebekliği de çok zordu hala çok zor her şeye ağlıyor sürekli). Ama o kısa zamanda bile bazı şeylere sinirleniyorum ve sanırım artık psikolojim kaldırmıyor. Ya da eşim bir şey istediğinde niye kendin yapmıyorsun diye kızıyorum. Aslında tüm gün evdeyim o çalışıyor. Sormak istediğim şu sürekli bir stres altındayım en ufak bir şeye patlıyorum ve çok tepki veriyorum. Bunlar üstüne çok sorumluluk almaktan mı kaynaklanır sizce yoksa hiçbir şeye yetememe düşüncesinden mi? Sabah 7 ye alarm kursam 8 de kalksam onu bile bütün gün kafama takıp kendime zehir ederim günümü. Sosyal medyada görüyorum herkes çok güzel ders çalışıyor çok güzel annelik yapıyor gördükçe çözüyorum resmen. Bir de çalışmayı düşünüyorum çünkü okul fiyatları malum. Acaba nasıl yaparım bunca sorumluluğun altından nasıl kalkılır? Acaba ben mi kaldıramıyorum yoksa sorumluluk mu fazla?