ben online terapi aldım. yani işe taradı diyemem ama olaylara bakış açımı değiştirdi. sorumluluğum olarak gördüğüö ve dert ettiğim çopu seyin aslında bana ait olmadığını anladım. esimle çekinmeden, acaba sımarıklık mı ediyorum diye düsünmeden beklentilerimi konusmaya basladım. kendime alanlar yaratmaya başladım suçluluk hissetmeden. keyfi şeylerden bahsediyorum. tek basıma yürüyüşe gitmek, saatlerce kuaförde işlemler yaptırmak vs gibi. ama o stres komple gitti mi? hayır

sinirim de gecmiş değil. ama bunun yüzünden eskisi gibi yetemiyor veya eksik hissetmiyorum. ben buyum, benim anneliğim ve eşliğim bu diyorum

ki böyle düsünmeye basladığımdan beri de esimle ilişkim de oğlumla bağım da güçlendi gibi hissediyorum. çünkü sürekli eksik hissettiğimde onlara karşı gittikçe silikleşiyordum. simdi sanki her seyi daha dolu dolu yasıyoruz. öfkeli olduğumda artık esim bunu anlayıp bana alan tanıyor. yalnız kalmak isteyebileceğimi hiç düsünmemiş mesela o. simdi her fırsatta bana bu alanı tanıyor.