- Katılım
- 11 Mart 2008
- Mesajlar
- 56.597
- Emoji Skoru
- 4.466
- Puanlar
- 873
- Konu Sahibi speedy-gonzales
-
- #221
canım şöyle söyliym o zaman benı lısteye almayın o gun karar verırım gelıp gelmeyeceğime anladın benı dı mı?ben de cok istemıstım bulusmayı ama ınsanın hevesı kırılıyo yani
neyse kısmet yanı:icecream:
kızlar bazı özel sebebleden dolayı ben gelemıyorum cok uzgunummmm mafoldumben
uffkatılamıorum malesf.. cok istemiştim ama kısmet bu bulusmaya değilmiş özür dilerim.. inşallah bidahakine cok gelmek istiyorum tekrar kusura bakmayın
ben gelmiyorum ama oyumu kullandımdelikafadulden
ben gelemiyorum size iyi eğlenceler dilerim opuyorumnanaktan
ben kararsızım...
aaaaa:1shok:
noluyo yaa akannehir yaprak dökümü izliyorum sanki herkese bişi oldu gelemiyomafoldumben
baş başa olcaz galiba sipidicim:1hug: