- Katılım
- 21 Eylül 2021
- Mesajlar
- 3.819
- Emoji Skoru
- 10.763
- Puanlar
- 158
- Yaş
- 31
- Konu Sahibi cameronhowe
- #1
Güncelleme: tahlillerim çıktı. Tsh 5.2 biraz yüksek. D vitaminim düşük. Onun haricinde hormon testleri vs tüm tahlillerim iyi durumda. Bugün yine ultrason bakti doktor, görüntü temiz dedi. Muayene sonrasında doktor hic Klomen vs den bahsetmedi. Yarin tahlil sonucu görüşmeye gidicem ama ben talep etmeli miyim? Devlet hastanesine gidiyorum doktora. Eğer takviyeleri kullanin bekleyin diyip gönderirse ben bir de özele gitmeli miyim sizce?
Merhaba hanımlar. Bir kızım var, dogumdan 18 ay sonra 1 düşük ve kurtajim oldu. Düşüğün üzerinden de 2 sene 3 ay geçti. Aktif olarak 15 aydır hamile kalamiyorum. Bundan 8 ay önce bi kadin doğumcu bana "Pcosun var kilo ver hamile kalırsın" diyip gönderdiği icin sonrasinda uzun bi sure daha tekar hamile kalamama gerekcesiyle doktora basvurmamistim. Kilo da veremedim bu süreçte. 10 gun kadar once artik başka yöntemleri konusmak niyetiyle doktora gittim. Muayene etti ve ultrasonda yumurtaliklarimin vs tertemiz olduğunu kesinlikle pcos olmadığını söyledi. Adetim baslayinca tahlile gelmemi ve o zamana kadar acilen eşimin de doktora görünmesi gerektiğini söyledi. Eşim gitti tahlil verdi , sperm sayisi yogunlugu cok çok yüksek olmasina ragmen ileri hareketlilik yüzde 17 çıktı. Bu cok düşükmüş . Doktor erkek infertilite takviyelerinden birini önerip 1 ay kullan sonra gel demis. Ben de adet olmayi bekliyorum tahlil vericem. Ama benim Tsh degerin oldum olasi hep yuksekti 5.50 civarında çıkmıştır her zaman. Tahminim bu da sorunlardan biri. Bugün de aslinda BAT günüm. Ama bekliyorum bakalim kismet. Bana ve eşime surecle ilgili ne önerirsiniz? Benzer durumda olanlar ne yaptı nasil sonuç aldılar? Yardımınızı bekliyorum
Merhaba hanımlar. Bir kızım var, dogumdan 18 ay sonra 1 düşük ve kurtajim oldu. Düşüğün üzerinden de 2 sene 3 ay geçti. Aktif olarak 15 aydır hamile kalamiyorum. Bundan 8 ay önce bi kadin doğumcu bana "Pcosun var kilo ver hamile kalırsın" diyip gönderdiği icin sonrasinda uzun bi sure daha tekar hamile kalamama gerekcesiyle doktora basvurmamistim. Kilo da veremedim bu süreçte. 10 gun kadar once artik başka yöntemleri konusmak niyetiyle doktora gittim. Muayene etti ve ultrasonda yumurtaliklarimin vs tertemiz olduğunu kesinlikle pcos olmadığını söyledi. Adetim baslayinca tahlile gelmemi ve o zamana kadar acilen eşimin de doktora görünmesi gerektiğini söyledi. Eşim gitti tahlil verdi , sperm sayisi yogunlugu cok çok yüksek olmasina ragmen ileri hareketlilik yüzde 17 çıktı. Bu cok düşükmüş . Doktor erkek infertilite takviyelerinden birini önerip 1 ay kullan sonra gel demis. Ben de adet olmayi bekliyorum tahlil vericem. Ama benim Tsh degerin oldum olasi hep yuksekti 5.50 civarında çıkmıştır her zaman. Tahminim bu da sorunlardan biri. Bugün de aslinda BAT günüm. Ama bekliyorum bakalim kismet. Bana ve eşime surecle ilgili ne önerirsiniz? Benzer durumda olanlar ne yaptı nasil sonuç aldılar? Yardımınızı bekliyorum
Son düzenleme: