• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Süreç nasıl işliyor? Tavsiyeler?

cameronhowe

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
21 Eylül 2021
Mesajlar
3.819
Emoji Skoru
10.763
Puanlar
158
Yaş
31
Güncelleme: tahlillerim çıktı. Tsh 5.2 biraz yüksek. D vitaminim düşük. Onun haricinde hormon testleri vs tüm tahlillerim iyi durumda. Bugün yine ultrason bakti doktor, görüntü temiz dedi. Muayene sonrasında doktor hic Klomen vs den bahsetmedi. Yarin tahlil sonucu görüşmeye gidicem ama ben talep etmeli miyim? Devlet hastanesine gidiyorum doktora. Eğer takviyeleri kullanin bekleyin diyip gönderirse ben bir de özele gitmeli miyim sizce?



Merhaba hanımlar. Bir kızım var, dogumdan 18 ay sonra 1 düşük ve kurtajim oldu. Düşüğün üzerinden de 2 sene 3 ay geçti. Aktif olarak 15 aydır hamile kalamiyorum. Bundan 8 ay önce bi kadin doğumcu bana "Pcosun var kilo ver hamile kalırsın" diyip gönderdiği icin sonrasinda uzun bi sure daha tekar hamile kalamama gerekcesiyle doktora basvurmamistim. Kilo da veremedim bu süreçte. 10 gun kadar once artik başka yöntemleri konusmak niyetiyle doktora gittim. Muayene etti ve ultrasonda yumurtaliklarimin vs tertemiz olduğunu kesinlikle pcos olmadığını söyledi. Adetim baslayinca tahlile gelmemi ve o zamana kadar acilen eşimin de doktora görünmesi gerektiğini söyledi. Eşim gitti tahlil verdi , sperm sayisi yogunlugu cok çok yüksek olmasina ragmen ileri hareketlilik yüzde 17 çıktı. Bu cok düşükmüş . Doktor erkek infertilite takviyelerinden birini önerip 1 ay kullan sonra gel demis. Ben de adet olmayi bekliyorum tahlil vericem. Ama benim Tsh degerin oldum olasi hep yuksekti 5.50 civarında çıkmıştır her zaman. Tahminim bu da sorunlardan biri. Bugün de aslinda BAT günüm. Ama bekliyorum bakalim kismet. Bana ve eşime surecle ilgili ne önerirsiniz? Benzer durumda olanlar ne yaptı nasil sonuç aldılar? Yardımınızı bekliyorum
 
Son düzenleme:
Merhaba hanımlar. Bir kızım var, dogumdan 18 ay sonra 1 düşük ve kurtajim oldu. Düşüğün üzerinden de 2 sene 3 ay geçti. Aktif olarak 15 aydır hamile kalamiyorum. Bundan 8 ay önce bi kadin doğumcu bana "Pcosun var kilo ver hamile kalırsın" diyip gönderdiği icin sonrasinda uzun bi sure daha tekar hamile kalamama gerekcesiyle doktora basvurmamistim. Kilo da veremedim bu süreçte. 10 gun kadar once artik başka yöntemleri konusmak niyetiyle doktora gittim. Muayene etti ve ultrasonda yumurtaliklarimin vs tertemiz olduğunu kesinlikle pcos olmadığını söyledi. Adetim baslayinca tahlile gelmemi ve o zamana kadar acilen eşimin de doktora görünmesi gerektiğini söyledi. Eşim gitti tahlil verdi , sperm sayisi yogunlugu cok çok yüksek olmasina ragmen ileri hareketlilik yüzde 17 çıktı. Bu cok düşükmüş . Doktor erkek infertilite takviyelerinden birini önerip 1 ay kullan sonra gel demis. Ben de adet olmayi bekliyorum tahlil vericem. Ama benim Tsh degerin oldum olasi hep yuksekti 5.50 civarında çıkmıştır her zaman. Tahminim bu da sorunlardan biri. Bugün de aslinda BAT günüm. Ama bekliyorum bakalim kismet. Bana ve eşime surecle ilgili ne önerirsiniz? Benzer durumda olanlar ne yaptı nasil sonuç aldılar? Yardımınızı bekliyorum
kilo vermek bence tsh dan daha etkili. tsh tek başına gebeliğe engel bir durum değil. hapı var kullanılıyor hemen düşüyor o yüzden elzem bir durum değil. seninde eşinin de biraz sağlıklı beslenmesi lazım veya sigara içiyorsanız bırakmanız lazım. misal benim eşim sigara bıraktıktan sonra morfolojisi biraz düzeldi bir takviye falan da kullanmamıştı.
doktor büyük sorun görse önce bir takviye kullanın demezdi bence. o yüzden takviyesini düzenli kullansın , kabak çekirdeği, keçi boynuzu, kuruyemiş gibi destekleyici doğal şeyler tüketsin.
bende kilodan muzdaribim doktorlar bir şey olduğunda hemen kilo ver diyorlar haklılar da ama kilo konusunu hafife almamak lazım ciddi ölçüde etkiliyor
 
Kilo vermelisin
 
kilo vermek bence tsh dan daha etkili. tsh tek başına gebeliğe engel bir durum değil. hapı var kullanılıyor hemen düşüyor o yüzden elzem bir durum değil. seninde eşinin de biraz sağlıklı beslenmesi lazım veya sigara içiyorsanız bırakmanız lazım. misal benim eşim sigara bıraktıktan sonra morfolojisi biraz düzeldi bir takviye falan da kullanmamıştı.
doktor büyük sorun görse önce bir takviye kullanın demezdi bence. o yüzden takviyesini düzenli kullansın , kabak çekirdeği, keçi boynuzu, kuruyemiş gibi destekleyici doğal şeyler tüketsin.
bende kilodan muzdaribim doktorlar bir şey olduğunda hemen kilo ver diyorlar haklılar da ama kilo konusunu hafife almamak lazım ciddi ölçüde etkiliyor
Kilo vermeyi istiyorum ama cok zorlaniyorum bu konuda gerçekten. Spor yapip hayatima hareket katarak en azindan pozitif etki yapmayi umuyorum. Zaten alkol sigara vs kullanmiyorum ikimiz de. Tek sorun kilo gibi görünüyor. Ama ilk hamileliğimde de kiloluydum. Eger problem sadece esimden kaynakliysa eşim sonradan daha cok kilo aldi. Ben hep kiloluydum çünkü
 
Sperm sağlığıyla ilgili bilgim sınırlı ancak omega 3, koenzim q10, d vitamini çiğ kabak çekirdeği tüketmesini öneririm. Sizin en kısa sürede bir dahiliye doktoruna görünüp tiroidinizi düzene sokmanızı öneriyorum çünkü yüksek. Rahim filmini doktor önerdimibilmiyorum ama kesinlikle rahim filmi öneriyorum çünkü ilk çocuktan sonra bazen tüpler yapışabiliyor bu ultrasonda gözükmüyor da olabilir. Detaylı tetkik için rahim filmi kesinlikle çektirmelisiniz. Eşiniz için söylediğim vitaminleri ve çiğ kabak çekirdeğini siz de tüketin.
 
Kilo vermeyi istiyorum ama cok zorlaniyorum bu konuda gerçekten. Spor yapip hayatima hareket katarak en azindan pozitif etki yapmayi umuyorum. Zaten alkol sigara vs kullanmiyorum ikimiz de. Tek sorun kilo gibi görünüyor. Ama ilk hamileliğimde de kiloluydum. Eger problem sadece esimden kaynakliysa eşim sonradan daha cok kilo aldi. Ben hep kiloluydum çünkü
belki ufak bir varikosel olabilir eşinizde ama dediğim gibi doktor gerekli görse zaten söylerdi muhtemelen total sperm sayısı iyi diye takviyelerle kalitesine destek versin olabilir gözüyle bakmıştır.
adetleriniz düzenli mi veya ovülasyon takibiyle de deniyor musunuz günlerini denk getirmek adına
birde kilonuz çok mu yüksek
 
belki ufak bir varikosel olabilir eşinizde ama dediğim gibi doktor gerekli görse zaten söylerdi muhtemelen total sperm sayısı iyi diye takviyelerle kalitesine destek versin olabilir gözüyle bakmıştır.
adetleriniz düzenli mi veya ovülasyon takibiyle de deniyor musunuz günlerini denk getirmek adına
birde kilonuz çok mu yüksek
3 ay ovulasyon takibi denedim. Net bir sekilde yumurtlama çıkıyor testte, degerlendirdik de hep tarihleri. Ama olmadi.

Varikosel yokmuş bakıldı.

Kilom 95. Epey yüksek denebilir tabi

Adetlerim her zaman cok düzenliydi. Son birkac aydir iki adet arası süre biraz uzuyor , her ay birkac gun gecikmeli oluyor yani
 
3 ay ovulasyon takibi denedim. Net bir sekilde yumurtlama çıkıyor testte, degerlendirdik de hep tarihleri. Ama olmadi.

Varikosel yokmuş bakıldı.

Kilom 95. Epey yüksek denebilir tabi

Adetlerim her zaman cok düzenliydi. Son birkac aydir iki adet arası süre biraz uzuyor , her ay birkac gun gecikmeli oluyor yani
bir 10 kilo atsanız o adet arası açılma bile belki olmayacak.
öncelikle doktor yumurta takibi yapabilir gerçekten gelişip çatlıyor mu ultrasonda görünen doğrudur. ovülasyon testleri biraz varsayımsal olarak kalıyor.
veya basit hap tedavisi uygulayabilir ilk etapta yumurta geliştiren vs. veya ileri tetkikler isteyebilir rahim filmi falan gibi
 
bir 10 kilo atsanız o adet arası açılma bile belki olmayacak.
öncelikle doktor yumurta takibi yapabilir gerçekten gelişip çatlıyor mu ultrasonda görünen doğrudur. ovülasyon testleri biraz varsayımsal olarak kalıyor.
veya basit hap tedavisi uygulayabilir ilk etapta yumurta geliştiren vs. veya ileri tetkikler isteyebilir rahim filmi falan gibi
İnsallah düzgün bi sonuç alabilirim. Cok endişeliyim. 20 sine randevu aldim yüksek ihtimal adet olacagimi düşünerek. Aynı gün tahliller icin dahiliye randevum da var. Ama adet olmadim henuz, olacak mıyım belli degil
 
Merhaba hanımlar. Bir kızım var, dogumdan 18 ay sonra 1 düşük ve kurtajim oldu. Düşüğün üzerinden de 2 sene 3 ay geçti. Aktif olarak 15 aydır hamile kalamiyorum. Bundan 8 ay önce bi kadin doğumcu bana "Pcosun var kilo ver hamile kalırsın" diyip gönderdiği icin sonrasinda uzun bi sure daha tekar hamile kalamama gerekcesiyle doktora basvurmamistim. Kilo da veremedim bu süreçte. 10 gun kadar once artik başka yöntemleri konusmak niyetiyle doktora gittim. Muayene etti ve ultrasonda yumurtaliklarimin vs tertemiz olduğunu kesinlikle pcos olmadığını söyledi. Adetim baslayinca tahlile gelmemi ve o zamana kadar acilen eşimin de doktora görünmesi gerektiğini söyledi. Eşim gitti tahlil verdi , sperm sayisi yogunlugu cok çok yüksek olmasina ragmen ileri hareketlilik yüzde 17 çıktı. Bu cok düşükmüş . Doktor erkek infertilite takviyelerinden birini önerip 1 ay kullan sonra gel demis. Ben de adet olmayi bekliyorum tahlil vericem. Ama benim Tsh degerin oldum olasi hep yuksekti 5.50 civarında çıkmıştır her zaman. Tahminim bu da sorunlardan biri. Bugün de aslinda BAT günüm. Ama bekliyorum bakalim kismet. Bana ve eşime surecle ilgili ne önerirsiniz? Benzer durumda olanlar ne yaptı nasil sonuç aldılar? Yardımınızı bekliyorum
Merhaba benimde bir oğlum var kendiliğimden beşinci ay da hamile kalmıştım ona. 2 senedir ikinciyi istiyoruz ama henüz nasip olmadı. Her şey temiz bende fakat eşimde de siizn eşiniz gibi sayı yüksek olmasına rağmen ileri hareketlilikte düşüklük var. Doktor takviye verdi kullanıyor. Kendi doktoruma gidince beni de adetimin üçüncü günü çağırıp hormon testi istedi ve beşinci gün klomene başlattı. İlaçla birlikte de yumurta takibim yapılıyor ona göre ilişki günleri önerdi doktorum. Demek istediğim sizi de ilaç tedavisine başlatabilir. Ama inşallah gerek kalmaz hiç adet olmadan gebelik haberini alırsınız😊
 
Merhaba benimde bir oğlum var kendiliğimden beşinci ay da hamile kalmıştım ona. 2 senedir ikinciyi istiyoruz ama henüz nasip olmadı. Her şey temiz bende fakat eşimde de siizn eşiniz gibi sayı yüksek olmasına rağmen ileri hareketlilikte düşüklük var. Doktor takviye verdi kullanıyor. Kendi doktoruma gidince beni de adetimin üçüncü günü çağırıp hormon testi istedi ve beşinci gün klomene başlattı. İlaçla birlikte de yumurta takibim yapılıyor ona göre ilişki günleri önerdi doktorum. Demek istediğim sizi de ilaç tedavisine başlatabilir. Ama inşallah gerek kalmaz hiç adet olmadan gebelik haberini alırsınız😊
Yaa çok teşekkür ederim ne guzel bi temenni 😍 nasipte varsa olur insallah. Sürecimiz cok benziyormus gerçekten, iletisimde kalalim , cok merak ettim dogrusu sizin durumunuzu da🌷 ilacla destekleme vs ilk etapta rahatlatıcı geliyor kulaga İnsallah dediginiz gibi olur. Ve insallah siziin de daha zorlu yöntemlere kalmadan gebelik haberiniz gelir 😌🤲🏻
 
Yaa çok teşekkür ederim ne guzel bi temenni 😍 nasipte varsa olur insallah. Sürecimiz cok benziyormus gerçekten, iletisimde kalalim , cok merak ettim dogrusu sizin durumunuzu da🌷 ilacla destekleme vs ilk etapta rahatlatıcı geliyor kulaga İnsallah dediginiz gibi olur. Ve insallah siziin de daha zorlu yöntemlere kalmadan gebelik haberiniz gelir 😌🤲🏻
Bu öyle bir durum ki bizim kontrolümüzde olan bir şey değil. Elle tutulur bir adım atıldı gibi sanki ilaç tedavisiyle. Tabi sonuçta yine olacak olan oluyor ama umutluyum😊 zor ve stresli bir süreç. Hepimizin gönlüne göre olsun. Bir kızınız varmış doğal yollarla mı hamile kalmıştınız ona siz?
 
Bu öyle bir durum ki bizim kontrolümüzde olan bir şey değil. Elle tutulur bir adım atıldı gibi sanki ilaç tedavisiyle. Tabi sonuçta yine olacak olan oluyor ama umutluyum😊 zor ve stresli bir süreç. Hepimizin gönlüne göre olsun. Bir kızınız varmış doğal yollarla mı hamile kalmıştınız ona siz?
Evet. İkinci kez de hamile kaldim, hem de ilk denemede. Ama düşük oldu o 7. Haftada
 
Evet. İkinci kez de hamile kaldim, hem de ilk denemede. Ama düşük oldu o 7. Haftada
Kaybınız için üzgünüm. İlk çocuğumuza doğal yollarla hamile kaldığımız için hemen olacak sandık belkide. Bende hiç bu kadar uzayacağını tahmin etmezdim. Nasip işte
 
Kaybınız için üzgünüm. İlk çocuğumuza doğal yollarla hamile kaldığımız için hemen olacak sandık belkide. Bende hiç bu kadar uzayacağını tahmin etmezdim. Nasip işte
Onceki gün adet oldum . Bugün tahlilleri verdim. Tsh ve D vit haric tüm sonuclar normal. Klomenden bahsetmedi. Yarin sonuc görüşmeye gidicem. Kendim talep etmeli miyim?
 
Güncelleme: tahlillerim çıktı. Tsh 5.2 biraz yüksek. D vitaminim düşük. Onun haricinde hormon testleri vs tüm tahlillerim iyi durumda. Bugün yine ultrason bakti doktor, görüntü temiz dedi. Muayene sonrasında doktor hic Klomen vs den bahsetmedi. Yarin tahlil sonucu görüşmeye gidicem ama ben talep etmeli miyim? Devlet hastanesine gidiyorum doktora. Eğer takviyeleri kullanin bekleyin diyip gönderirse ben bir de özele gitmeli miyim sizce?
 
Onceki gün adet oldum . Bugün tahlilleri verdim. Tsh ve D vit haric tüm sonuclar normal. Klomenden bahsetmedi. Yarin sonuc görüşmeye gidicem. Kendim talep etmeli miyim?
Bence kesinlikle talep edin. Uzun süredir hamile kalamadığınızı söyleyin. Zaten adetin beşinci günü başlanıyor. Hemen başlarsınız kullanmaya. Hormon tahliliniz de yapılmış nasıl olsa direkt başlanabilir
 
Merhaba. Sizi merak ettim. Gittiniz mi doktora acaba?
 
Back
X