tabaklarim

semra987

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ocak 2014
Mesajlar
18
Emoji Skoru
0
Puanlar
6
Yaş
36
Yer
Ankara
Hanimlar siyah cicekli sevdigim 12 kisilik yemek takimlarim var ama boyasi akiyor ne yapabilirim acaba cok da seviyorum atmak istemiyorum .....
 
akıoyasa içine yemek koydugun zaman boyanın içindeki maddeler yemeğede karışabilir içine sıcak .orba falan koymayın mümkğn oldugunca soguk aperatif şeyler yiyin bide bulaşık makinasında degilde elde yıkayın bulaşık makinesı tabaklara zarar verebilio
 
Hepsi aksin istiyorum ole bembeyaz da kullanabilirim ama hepsi akmiyo
 
Kanser yapar at bence bende plastik vardı çöpe attım, canımdan kıymetimi ,bir de demirden vardı
hurafa ama demir tabak eve fakirlik getirir diye yeni evliyken hediye edilmişti direk çöpe attım,
herşey cam olmalı ve baskısız ben sadeliği seviyorum , var ama 1-2 tabak ,
 
`