Pat die kuzenınızle evlendirilmişsiniz
Pat die çocuk yapmışsınız hadi cahillik bilemediniz arkasına bidaha olmuş hadi oda yanlış oldu diyelim buraya kadar vurduk kadere tamam mı ? Kader nasip kısmet
Ama bu süreçte o kız çocuğu büyümüştür aklı yerine gelmıstır eşinizde büyümüştür sizinle beraber ve karakteri oturmuştur kocanızı 10 senede tanımıs olup kendınızı korumaya devam etmeliydiniz ama siz napmıssınız 3 . çocuğuda yapmayı ihmal etmemişsiniz o zaman halinizden memnunsunuz

zira 9/7 yaşlarında kızlarınız varmış o zamana kadar senelerce korunmuşsunuz ama erkek çocuk olur ümidi olsa gerek üçüncüyüde batan gemiye yolcu alır gibi almışsınız kucağınıza .
Ömrünüzde ilk kez sevgiyi de onda tatmışsınız bu cümleden sonra size üzülmedim ama iki kız çocuğunuza üzüldüm