• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

NE İSTEDİGİMİ BİLMİYORUM

Özgüven eksikliği çok doğru diyorsunuz benimle yaşıt ama yeni evlenen eltimde dedi seni açmamiz lazim doğru önce kendimi önemsemem güvenmem lazım gerisi gelsin
İnsan mutsuz bir evde yaşarken özgüveni doğal olarak düşüyor, artık hiçbir şey başaramam gibi geliyor ama bir kere istemek yeterli gerisi çorap söküğü gibi geliyor. Kendi değerinizi hatırladığınızda emin olun ben nasıl bu adamla evli kaldım nasıl bu sevgisizliğe tahammül ettim diyeceksiniz. Sancılı bir süreç ama isterseniz herşeyi yaparsınız. Biz kadınlar çok güçlüyüz 💕 Umarım bir sonraki konunuz hayatınızdaki güzel değişiklikler ile ilgili olur 🙏
 
Artık dayanılmaz hale gelmişti iki bekar kayın evde çalışmıyor yatıyor kaynanam öğlen iş görüyorsun diyor sabah süpürge açsam onlar kızıyorlar çocuklarımın yaramaz zamanları onları parka indirmem bile laf oluyordu evde iş görmeden kaçıyormuşum evde olsam çocuklarım göze batıyordu amcalara sürekli bağırıyor da onlara en sonunda küçük kaynıma annesi doldurmuştu büyük ihtimal üstüme geldi ben de bağırdım bana vurmaya kalkisti o an hemen dışarı attım kendimi
iyi bari eşin en azından başka eve çıkamam dememiş
 
O
iyi bari eşin en azından başka eve çıkamam dememiş
surece gelene kadar çok şeyler yaşadım hep annesi kardeşleri diye diye konduramiyordu mesala o ensonki olayda yaptıklarını inkar edip benim iftara attığımı söylemişler geldi bana kurâna el bastırdı eşim , şimdi diyorum ne salakmisim kurâna el bastıktan sonra hemen boşamaliydim onu.
Yaptiklarida hırsızlık kaç yüzüğüm kupem kumbaralar ben evde yokken bı ara odamın anahtarı bile kirilmisti artık ne kadar zorladilarsa
 
İnsan mutsuz bir evde yaşarken özgüveni doğal olarak düşüyor, artık hiçbir şey başaramam gibi geliyor ama bir kere istemek yeterli gerisi çorap söküğü gibi geliyor. Kendi değerinizi hatırladığınızda emin olun ben nasıl bu adamla evli kaldım nasıl bu sevgisizliğe tahammül ettim diyeceksiniz. Sancılı bir süreç ama isterseniz herşeyi yaparsınız. Biz kadınlar çok güçlüyüz 💕 Umarım bir sonraki konunuz hayatınızdaki güzel değişiklikler ile ilgili olur 🙏
Bi kaç gün önce ablama gitmistik mutfakta biseye güldük , bu sabah onun hesabını soruyor bana senin sesin çok çıkmaya başladı öyle sesli gülünür mü diye 🥺 Ya aylar sonra bacımla bir araya gelmişiz gülmüşüm çok mu ? Yıllardır bazı şeyleri aştırmaya çalışıyorum ama yok ona tersmiş yapamazmış eve çalısip bize bakması zaten seviyorum demekmiş v.s
 
Bi kaç gün önce ablama gitmistik mutfakta biseye güldük , bu sabah onun hesabını soruyor bana senin sesin çok çıkmaya başladı öyle sesli gülünür mü diye 🥺 Ya aylar sonra bacımla bir araya gelmişiz gülmüşüm çok mu ? Yıllardır bazı şeyleri aştırmaya çalışıyorum ama yok ona tersmiş yapamazmış eve çalısip bize bakması zaten seviyorum demekmiş v.s
Detaylı anlatınca daha da üzüldüm inşallah en kısa zamanda kurtulursunuz sevgiyi paradan ibaret gören ve güldüğünüzü bile görmek istemeyen birinden. Asla üzülmeyin üzülürseniz aklınıza böyle anlar gelsin kurtulursanız cidden yetim falan sevindirin. Herşey biterse parlayıp bambaşka bir insana dönüşeceksiniz hiçbir şey için geç değil. Eş kişisine çok fazla söylenecek şey var ama değmez gerçekten
 
O

surece gelene kadar çok şeyler yaşadım hep annesi kardeşleri diye diye konduramiyordu mesala o ensonki olayda yaptıklarını inkar edip benim iftara attığımı söylemişler geldi bana kurâna el bastırdı eşim , şimdi diyorum ne salakmisim kurâna el bastıktan sonra hemen boşamaliydim onu.
Yaptiklarida hırsızlık kaç yüzüğüm kupem kumbaralar ben evde yokken bı ara odamın anahtarı bile kirilmisti artık ne kadar zorladilarsa
Hala boşanmayı düşünebilirsiniz
 
Kızlar 11 , 10 yaşlari oğlum 2 yaşında 😍
Bebeğimi çok seviyorum o kadar iyi geldi ki bana o minicik ellerinin arasına yüzümü alıp sevmesi sarılması ne kadar güzel ömrümde ilk defa sevgi hissettim 🥺 anlatılamaz bir duygu
Kızlarınız da varmış neden oğlunuz doğunca ömrünüzde ilk defa sevgi hissettiniz ????
 
Kızlarınız da varmış neden oğlunuz doğunca ömrünüzde ilk defa sevgi hissettiniz ????
Esten babadan sevgisiz kadınların çoğu böyle oğluna bağlanıyor . kendıne kurtarıcı bi güç gibi görüyor galiba psikolojikmen kızlar evlenıp gidiyor ama oğlanlar kocası gibi anadan ayrılamıyor falan . Çoğu da inkar eder bu durumu .
 
Pat die kuzenınızle evlendirilmişsiniz
Pat die çocuk yapmışsınız hadi cahillik bilemediniz arkasına bidaha olmuş hadi oda yanlış oldu diyelim buraya kadar vurduk kadere tamam mı ? Kader nasip kısmet


Ama bu süreçte o kız çocuğu büyümüştür aklı yerine gelmıstır eşinizde büyümüştür sizinle beraber ve karakteri oturmuştur kocanızı 10 senede tanımıs olup kendınızı korumaya devam etmeliydiniz ama siz napmıssınız 3 . çocuğuda yapmayı ihmal etmemişsiniz o zaman halinizden memnunsunuz 😏 zira 9/7 yaşlarında kızlarınız varmış o zamana kadar senelerce korunmuşsunuz ama erkek çocuk olur ümidi olsa gerek üçüncüyüde batan gemiye yolcu alır gibi almışsınız kucağınıza .
Ömrünüzde ilk kez sevgiyi de onda tatmışsınız bu cümleden sonra size üzülmedim ama iki kız çocuğunuza üzüldüm
 
Pat die kuzenınızle evlendirilmişsiniz
Pat die çocuk yapmışsınız hadi cahillik bilemediniz arkasına bidaha olmuş hadi oda yanlış oldu diyelim buraya kadar vurduk kadere tamam mı ? Kader nasip kısmet


Ama bu süreçte o kız çocuğu büyümüştür aklı yerine gelmıstır eşinizde büyümüştür sizinle beraber ve karakteri oturmuştur kocanızı 10 senede tanımıs olup kendınızı korumaya devam etmeliydiniz ama siz napmıssınız 3 . çocuğuda yapmayı ihmal etmemişsiniz o zaman halinizden memnunsunuz 😏 zira 9/7 yaşlarında kızlarınız varmış o zamana kadar senelerce korunmuşsunuz ama erkek çocuk olur ümidi olsa gerek üçüncüyüde batan gemiye yolcu alır gibi almışsınız kucağınıza .
Ömrünüzde ilk kez sevgiyi de onda tatmışsınız bu cümleden sonra size üzülmedim ama iki kız çocuğunuza üzüldüm
Tanidim eşimi boşanicam diye ağliyordum senin psikolojin bozk diye beni hoca hoca gezdirdi annemle kocam dahada beter oldum beni anlamak yerine böyle yaptıkları için psikolaga gittim biraz iyi oldum beni o dönem biraz anlayan kocam bı sure iyi oldu ben demeden kahvaltıya çıkartmalar seviyorum demeler inandım bir çocuk yapalım kizlarimizda anneliği babalığı anlayamadık diye
 
Tanidim eşimi boşanicam diye ağliyordum senin psikolojin bozk diye beni hoca hoca gezdirdi annemle kocam dahada beter oldum beni anlamak yerine böyle yaptıkları için psikolaga gittim biraz iyi oldum beni o dönem biraz anlayan kocam bı sure iyi oldu ben demeden kahvaltıya çıkartmalar seviyorum demeler inandım bir çocuk yapalım kizlarimizda anneliği babalığı anlayamadık diye
İki çocuğunda annelik babalık anlayamayıp tüm sevgimizi artık onlara verelimm çocuklarda yıprandı bizimle demek yerine , bidaha yapalım ona sevgi verırız mı dediniz ? Eldekileri bi önce sevseydiniz keşke
 
İki çocuğunda annelik babalık anlayamayıp tüm sevgimizi artık onlara verelimm çocuklarda yıprandı bizimle demek yerine , bidaha yapalım ona sevgi verırız mı dediniz ? Eldekileri bi önce sevseydiniz keşke
İnanın kızlarım hayat dolu bıcır bıcır arkadaşım gibiler , o dönemde öyle dusunduk kız da olsa farkı olmazdı en kucugun
 
İnanın kızlarım hayat dolu bıcır bıcır arkadaşım gibiler , o dönemde öyle dusunduk kız da olsa farkı olmazdı en kucugun
Diliniz böyle dese de yukarda duygularınızı döküp ömrümde ilk defa sevgiyi tattım demişsiniz 3. Çocuk için bu saatten sonra çok şey değişmez ona göre şekillenin yolunuzu çizin ne yapacaksanız

İyi günler
 
O

surece gelene kadar çok şeyler yaşadım hep annesi kardeşleri diye diye konduramiyordu mesala o ensonki olayda yaptıklarını inkar edip benim iftara attığımı söylemişler geldi bana kurâna el bastırdı eşim , şimdi diyorum ne salakmisim kurâna el bastıktan sonra hemen boşamaliydim onu.
Yaptiklarida hırsızlık kaç yüzüğüm kupem kumbaralar ben evde yokken bı ara odamın anahtarı bile kirilmisti artık ne kadar zorladilarsa
Nereye boşuyorsun güzel arkadaşım bak biraz gerçekçi olmakta fayda var.

Eğitim yok meslek yok aile yok para yok,üç çocuk var biri bebek, devir eski devir değil artık adım atsan para.

Eğer önünde sonunda ben boşanacağım diyorsan da yatırım yap adam para veriyorsa , liseyi bitirmekle başla işe.
 
Nereye boşuyorsun güzel arkadaşım bak biraz gerçekçi olmakta fayda var.

Eğitim yok meslek yok aile yok para yok,üç çocuk var biri bebek, devir eski devir değil artık adım atsan para.

Eğer önünde sonunda ben boşanacağım diyorsan da yatırım yap adam para veriyorsa , liseyi bitirmekle başla işe.
Para para para herşey para olmuş bu devirde sosyalleşemiyorsun bile kızımın arkadasinin d.gunu var mesela awm de gidemiyorum hediye parası bile zor aldım kaşlarimi aldircam bı kahve içeriz içer velilerde olur iki kuruş fazla ver dedim bı sürü söz saydı gitme içme sadece kızı yolla isteğin bitmiyor v.s
 
Back
X