- Katılım
- 10 Eylül 2011
- Mesajlar
- 5.708
- Emoji Skoru
- 22.999
- Puanlar
- 598
- Konu Sahibi 3 tam 1 robot
- #1
yorgunluk ve uykulu olma durumum yüzünden doktora başvurdum tahlil vs yapildi sıkıntı çıkmadı. Doktor da bana antidepresan yazmış. Fakat ben antidepresan konusunda çok tedirginim beyin fonksiyonlarımı bozup daha fazla uyku yapmasından korkuyorum. Kullananlar fikir verebilir mi ?